OVIP – Online vállalatirányítási rendszer hatékonyságra hangolva!

OVIP esszenciák gyűjteménye programunk megismeréséhez. Raktárkezelő, rendelések, számlázó, bevételezés, kiadás kezelés, bolti program leírások, és egyéb hasznos tartalmak azoknak, akik jól döntenek, és programunkat tervezik bevezetni vállalkozásuk vezetéséhez.

Az OVIP-ban mely bizonylatok mozgatnak készletet?

Az OVIP-ban mely bizonylatok mozgatnak készletet?

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programja a készletet szigorúan zárt rendszerben, egyértelmű szabályok alapján, csak és kizárólag bizonylatok alapján tartja nyilván. Ezzel biztosítja rendszer az árukészlet biztonságos nyomon követését, a készletmozgások utólagos ellenőrzési lehetőségét, mindezt hatékony és felhasználóbarát környezetben! Cikkünkből részletesen is megtudhatja, hogy mely bizonylatok alapján kezel készletet az OVIP!

Könnyű kasszakezelés az OVIP-ban!

Könnyű kasszakezelés az OVIP-ban!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Bolti értékesítési programját kifejezetten úgy terveztük meg és alakítottuk ki, hogy az egy általános üzletben az értékesítésre a lehető leghatékonyabban és a lehető legkönnyebben használható legyen. Egy új fejlesztésnek köszönhetően pedig már lehetővé tettük az időszaki nyitási és zárási funkciókat is, amelyekkel a kasszakezelést kívánjuk elősegíteni. Cikkünkből megtudhatja, hogyan is működik pontosan ez a funkció!

Vállalatirányítási rendszer és raktárkezelő program bevezetése? Az OVIP-pal mindez könnyű és gyors!

Vállalatirányítási rendszer és raktárkezelő program bevezetése? Az OVIP-pal mindez könnyű és gyors!

Sok cégvezető számára nagyon nagy kihívásnak tűnik egy komplex vállalatirányítási rendszer és raktárkezelő program bevezetése. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer és Raktárkezelő Program bevezetése azonban sokkal egyszerűbb és könnyebb, mint az elsőre látszik! Cikkünkből megismerheti, hogy hogyan és milyen eszközökkel segítjük új ügyfeleinket a rendszer bevezetése során!

Hatékony munkavégzés az OVIP-pal - bárhonnan és bármikor!

Hatékony munkavégzés az OVIP-pal - bárhonnan és bármikor!

Sokak számára egy program használatáról az a kép jut az eszükbe, hogy a felhasználó egy szürke, unalmas irodában dolgozik egy hatalmas monitor előtt, egy folyamatosan zúgó számítógép mellett. Manapság azonban ez már koránt sincs így. Az OVIP Felhőalapú Vállalatirányítási Rendszer nem csak irodában használható, hanem gyakorlatilag bárhol és bármikor! Nincs másra szükségünk, csak egy laptopra vagy egy mobileszközre, valamint élő internetkapcsolatra, és máris készen állunk a munkavégzésre! Cikkünkben többet megtudhatnak arról, hogy a gyakorlati életben milyen esetekben lehet ez roppant hasznos és hatékony!

UNAS webáruház szinkron - hibamentesen az OVIP-pal!

UNAS webáruház szinkron - hibamentesen az OVIP-pal!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer az UNAS Webáruház Szoftverrel roppantul hatékonyan tud együttműködni, a hibamentes szinkronkapcsolat beállításához és működtetéséhez azonban nagyon fontos néhány alapinformáció ismerete, valamint a szükséges beállítások elvégzése. Cikkünkben összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat a hatékony és hibamentes OVIP-UNAS szinkron beállításához és működtetéséhez!

Papírmentes iroda - az OVIP-pal ez is lehetséges!

Papírmentes iroda - az OVIP-pal ez is lehetséges!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer kialakítása során elsődleges hangsúlyt fektettünk arra, hogy a rendszer használata során a lehető legkevesebb papíralapú munkavégzésre legyen szükség. Mind a Raktárkezelő programban, mind a Számlázó programban, valamint minden más, az OVIP Rendszer részét képező programban olyan funkciókat építettünk és építünk be, amelyekkel a digitális és papírmentes munkavégzést segítjük elő. Ez nemcsak a környezetvédelem szempontjából fontos, hanem a mindennapi ügyvitelt is sokkal gyorsabbá, hatékonyabbá és szervezettebbé is teszi. Olvassa el cikkünket, és tájékozódjon részletesebben arról, hogy hogyan lehetséges a papírmentes iroda megvalósítása az OVIP Vállalatirányítási Rendszerben!

Szállítói rendelés összeállítása Beszerzés generátorral, könnyen, egyszerűen és gyorsan!

Szállítói rendelés összeállítása Beszerzés generátorral, könnyen, egyszerűen és gyorsan!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer fejlesztése során nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy új és innovatív megoldásokkal segítsük elő Partnereink számára a mindennapi ügymenetek könnyű és gyors kezelését. Ebben az cikkünkben a Beszerzés generátort szeretnénk bemutatni, amely az OVIP Beszerzéskezelő programjának része, és az OVIP Raktárkezelő programmal szorosan együttműködik. Ismerje meg az OVIP Vállalatirányítási Rendszer egyik leginnovatívabb funkcióját, a Beszerzés generátort!

Egyszerű, könnyű és gyors rendelésfeldolgozás az OVIP-ban!

Egyszerű, könnyű és gyors rendelésfeldolgozás az OVIP-ban!

A webáruházat üzemeltetők napi feladatik közé tartozik a bejövő rendelések feldolgozása, összeszedése, számlázása, elküldése. Az OVIP Vállalatirányítási rendszer Rendelésfeldolgozó programja segítségével ezek a beérkező rendelések könnyedén és gyorsan feldolgozhatóak, kezelhetőek. És az OVIP Vállalatirányítási Rendszer szerves része a Raktárkezelő program is, amely stabil alapot és hátteret és biztosít a webáruház készletének kezelésére is. Cikkünkből megtudhatja, mennyire egyszerűen és gyorsan lehet az OVIP Vállalatirányítási rendszer Rendelésfeldolgozó programja segítségével rendeléseit napi szinten feldolgozni, menedzselni!

Az OVIP felhasználói felületén a munkavégzés is könnyű és gyors!

Az OVIP felhasználói felületén a munkavégzés is könnyű és gyors!

Egy informatikai rendszer használata során a funkcionalitás mellett szinte elengedhetetlen a megfelelő felhasználói élmény, azaz, hogy egy program könnyen, gyorsan és kényelmesen kezelhető legyen. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer fejlesztése során a funkcionalitással egyenértékű hangsúlyt helyezünk a felhasználói felület pontos megtervezésére is, pontosan azért, hogy a felhasználói élményt a lehető legmagasabb szinten tudjuk biztosítani! Cikkünkből megtudhatja, melyek azok a főbb szempontok, amelyeket figyelembe veszünk az OVIP Vállalatirányítási Rendszer felhasználói felületének kialakítása során!

Termékadatok tömeges feldolgozása, módosítása - egyszerűen és gyorsan!

Termékadatok tömeges feldolgozása, módosítása - egyszerűen és gyorsan!

Raktárkezelő programokban gyakran előfordul, hogy termékek egy csoportjának, vagy akár az összes terméknek valamely adatát, tulajdonságát tömegesen szükséges módosítani. Ez lehet akár egy tömeges ármódosítás, új termékek tömeges megjelenítése webshopokban, vagy akár egy akció beállítása. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő programjában ezek a tömeges műveletek könnyen és gyorsan elvégezhetőek az utóbbi időben elvégzett új fejlesztéseknek köszönhetően! Cikkünkben röviden bemutatjuk ezeket a hatékony és hasznos funkciókat!

Egy üzlet, több webshop - mindez egyetlen rendszerrel összefogva!

Egy üzlet, több webshop - mindez egyetlen rendszerrel összefogva!

A mai világban egyre elterjedtebb az az üzleti modell a kereskedelmi élet területén, hogy a fizikai üzletet működtető kereskedelmi vállalkozások az üzlet mellett egy vagy több webshopot is nyitnak. Ennek az az oka, hogy a piaci trendek azt mutatják, hogy egyre nagyobb az érdeklődés a webes kereskedelem iránt, amelyet a járványhelyzet is megerősített. Ez azonban már összetett üzletvezetést igényel, mert egyszerre kell koordinálni az üzlet és a webshopok forgalmát, a rendeléseket, valamint a folyamatosan változó árukészletet. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer minderre komplex megoldást nyújt!

NAV 3.0 - Pontosan mi ez? És mit kell tudni róla?

NAV 3.0 - Pontosan mi ez? És mit kell tudni róla?

Amint azt szinte minden, számlázó programot használó vállalkozó tudja, 2021. január 4-étől kötelező adatot küldeni a NAV-hoz minden olyan számláról, módosító, érvénytelenítő számláról, amire az áfatörvény számlázási szabályai vonatkoznak. Ez az előírás elsősorban a számlázó programot fejlesztőkre vonatkozik, de vannak olyan hasznos ismeretek, amelyek az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Számlázó Programjának felhasználóit is érinthetik. Cikkünkben ezeket mutatjuk be!

Már elérhető a digitális aláírás az OVIP Munkanyilvántartó programjában!

Már elérhető a digitális aláírás az OVIP Munkanyilvántartó programjában!

A szolgáltatást végző vállalkozások számára mindig is nagyon fontos volt, és most is nagyon fontos az elvégzett szolgáltatások megrendelő általi leigazolása, azaz a teljesítés igazolása. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Munkanyilvántartó Programjában mindez már teljes egészében papírmentesen, digitális aláírás formájában is elvégezhető! Cikkünkből megtudhatja, hogyan is működik ez a folyamat az OVIP-ban!

Hogyan lehet az OVIP-ban a devizás beszerzéseket egyszerűen és gyorsan kezelni?

Hogyan lehet az OVIP-ban a devizás beszerzéseket egyszerűen és gyorsan kezelni?

A gyakorlatban sűrűn előfordul, hogy a magyarországi kereskedők is devizásan szerzik be termékeiket beszállítóiktól. Ebben az esetben természetesen az árubeszerzés értékét mind devizában, mind pedig forintban nyilván kell tartani. Ez azonban az OVIP Vállalatirányítási rendszerben egyszerűen és könnyen megvalósítható! Cikkünkből megtudhatja, hogyan kezelhető az OVIP Vállalatirányítási rendszerben mindez!

Adja át a futárszolgálatoknak a címadatokat néhány kattintással!

Adja át a futárszolgálatoknak a címadatokat néhány kattintással!

Webáruházat üzemeltet? Gyakran veszi igénybe futárszolgálatok szolgáltatásait? Az OVIP Online Vállalatirányítási Rendszer teljes mértékben támogatja ennek folyamatát! Cikkünkből megtudhatja, hogy az OVIP Rendszer Raktárkezelő és Rendeléskezelő programjaival hogyan adhatja át könnyedén és gyorsan a rendelések adatait a futárszolgálatoknak!

Legyen bármilyen webáruháza, most már tökéletesen tudja szinkronizálni az OVIP-pal!

Legyen bármilyen webáruháza, most már tökéletesen tudja szinkronizálni az OVIP-pal!

Az OVIP Vállalatirányítási rendszer folyamatos fejlesztés alatt áll, és az egyik fő fejlesztési filozófiánk és irányvonalunk az, hogy rendszerünk minél több külső rendszerrel, elsősorban webshoppal tudjon egyre jobban, hatékonyabban és gyorsabban együttműködni, kommunikálni. Ennek elősegítésére az OVIP Vállalatirányítási rendszer teljes mértékben átállt a legkorszerűbb technológiák közé tartozó SOAP protokollok használatára. Cikkünkben ennek hatékonyságát és fontosságát szeretnénk bemutatni, minden látogató számára egyszerűen és érthetően!

Útvonaltervezős komissiózás az OVIP-ban

Útvonaltervezős komissiózás az OVIP-ban

A kereskedőknek, elsősorban webshopot is üzemeltetőknek a megrendelt áruk összeszedése, komissiózása komoly szervezést és rendszerezést igényel, ugyanis a rendelések pusztán egymás utáni összeszedése rengeteg felesleges időt és megtett km-t is jelenthet. Az OVIP Vállalatirányítási rendszer Rendelésfeldolgozó programja azonban képes megtervezni több rendelés egyidejű komissiózásához a szükséges útvonalat, így a raktárat csak egyszer is bejárva, egyidejűleg akár tucatnyi rendelés is összeszedhető!

Most már a beszerzés is pofon egyszerű az OVIP-ban!

Most már a beszerzés is pofon egyszerű az OVIP-ban!

A kereskedőknek olykor nehézséget okoz a rendelendő áruk listájának összeállítása, hiszen nemcsak azt kell tudni, hogy mely termékekből kell rendelni, hanem azt is, hogy mely termékből mennyit kell rendelni ahhoz, hogy az árukészlet éppen optimális legyen. Ebben nyújt hatalmas segítséget az OVIP vállalatirányítási rendszerünk Beszerzés programja, amely szorosan összekapcsolódva működik a Raktárkezelő programunkkal, ily módon árubeszerzéseiket már néhány kattintással is elvégezhetik!

Home Office - Profin!

Home Office - Profin!

A jelenleg zajló koronavírus-járvány és az ezzel kapcsolatos kötelező hatósági előírások, illetve az önként vállalt korlátok miatt jelentősen megnövekedett az otthonról végzett munka, azaz a Home Office elterjedése. Az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszer azonban teljes mértékben támogatja az otthoni munkavégzést, azaz a Home Office-t. Gyakorlatilag nem kell más, csak egy internetkapcsolat, és egy eszköz, amellyel az internethez csatlakozunk. Ez az eszköz lehet számítógép, tablet, de akár okostelefon is. Minden másról az OVIP gondoskodik.

Ismerje meg az OVIP új családtagját, a kontrolling modult!

Ismerje meg az OVIP új családtagját, a kontrolling modult!

A kontrolling modul elsősorban a cégvezetők álma lesz, hiszen őket tudja segíteni abban, hogy tisztán láthassák cégük forgalmát, a forgalmak összetételét, a vállalkozásuk eredményességét, vagy éppen ÁFA egyenlegét. Tökéletes ellenőrzés és átláthatóság, részletes kimutatások vállalatirányítási rendszerünkben, hogy vállalkozását sikeresebbé tehesse! Ismerje meg új programunk funkciót és előnyeit!

Eszközök nyilvántartása felsőfokon

Eszközök nyilvántartása felsőfokon

Azoknál a cégeknél, ahol rengeteg saját eszközzel folyik a mindennapi munkavégzés, sok fejtörést okozhat ezen eszközök lekövetése, pontos nyilvántartása. Szerencsére nekik is megoldást kínál OVIP vállalatirányítási rendszerünk Eszköznyilvántartó programja, amelynek segítségével a tömeges és egyedi eszközkezelés, történetiség vezetés és az eszközkiadás teljes körű adminisztrációja is megoldódik!

Tömeges termék kezelés az OVIP-ban

Tömeges termék kezelés az OVIP-ban

Új funkcióval bővült OVIP vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programja, immáron lehetőség van tömegesen is kezelni a termékeket! Az elmúlt időszakban rengeteget gyorsult OVIP raktárkezelő programunk a termékkezelésben, ennek egy mérföldköve legújabb fejlesztésünk is, hiszen most már nemcsak egyesével lehet az adatokat módosítani a termék adatlapon, hanem az OVIP táblával is villámgyorsan lehet változtatni!

A számla dátumai

A számla dátumai

A számla kibocsátás dátuma, teljesítési ideje és fizetési határideje az a kényes háromszög, amire minden számlakiállítónak nagyon kell figyelnie. Mit találunk a jogszabályban, milyen feltételekre és határidőkre kell figyelni? OVIP vállalatirányítási rendszerünk számlázó programján keresztül bemutatjuk a kötelezőségeket és irányelveket, a jogszabálynak is megfelelő számla kiállításához.

A világ leggyorsabb komissiózása

A világ leggyorsabb komissiózása

Bizony, az OVIP vállalatirányítási rendszer raktárkezelő programjának segítségével megvalósítható a világ egyik leggyorsabb komissiózása! A legtöbb hazai cégnél még mindig a jó öreg papírral szaladgálás-összekészítés a standard folyamat, szerencsére azonban van megoldás a munkafolyamat gyorsítására, az értékes munkaórák spórolására! Mutatjuk, hogyan történik a komissiózás az OVIP vállalatirányítási rendszerben, és hogy miért ez az elérhető leggyorsabb megoldás!

Hogyan lehet egy rendszerrel akár több webshopot is kezelni?

Hogyan lehet egy rendszerrel akár több webshopot is kezelni?

Ha eddig azt gondolta képtelenség több webáruházat egyetlen rendszerből, hatékonyan és átláthatóan kezelni, akkor itt az ideje, hogy megismerkedjen OVIP vállalatirányítási rendszerünkkel! Mert bizony igaz, az OVIP segítségével, egy átfogó rendszerből kezelheti akár több webáruháza termékeit és eladásait is, külön-külön kezelve az árakat, illetve az eladhatóságot. Ismerje meg vállalatirányítási rendszerünket, és annak speciális raktárkezelőjét, ami lehetővé teszi az eddig elképzelhetetlent is!

Hogyan segít az OVIP weboldalának kosárérték növelésében?

Hogyan segít az OVIP weboldalának kosárérték növelésében?

Kétségkívül minden webáruház tulajdonos célja az eladásainak növelése, a nagyobb bevétel generálása, ennek pedig egyik alapja a vásárlás közbeni folyamatos kosárérték növelése. Hogyan lehet ezt a gyakorlatban megvalósítani? Megmutatjuk, hogy OVIP vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programjában milyen funkciók segítik elő a kosárérték növelését!

Már a variánskezelés sem akadály az OVIP-ban!

Már a variánskezelés sem akadály az OVIP-ban!

A variánskezelés a webáruházak és boltosok számára biztosan nem új keletű kifejezés, azonban sokaknak meggyűlik a baja az ezzel kapcsolatos raktárkészlet kezelésével. Általánosságban elmondható, hogy sok olyan termék van a boltok polcain, amelyeknél egy típusból többféle variáció is létezik. Az ilyen termékek készletkezelése egy rémálom lehet, de nem az OVIP vállalatirányítási rendszer raktárkezelő programjában!

Több száz termék bevételezése egy gombnyomással? Lehetséges!

Több száz termék bevételezése egy gombnyomással? Lehetséges!

Akinek munkája során raktárkezelő programot kell használnia, annak állandó feladata lesz a bevételezés is, hiszen ez a raktározási munkafolyamat szerves része, a mindennapokban megjelenő foglalatosság. Általában rengeteg időt vesz igénybe a bevételezés, pláne egy nagyobb tétel esetén, de szerencsére nem az OVIP-ban! Vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programja egy olyan funkcióval bővült, amelynek segítségével pillanatok alatt bevételezhet akár több száz terméket is!

Új funkció a raktárkezelő programban: tömeges bevételezés

Új funkció a raktárkezelő programban: tömeges bevételezés

Újabb funkcióval bővült OVIP vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programja, immáron könnyedén készíthető tömeges bevételezés is! Ismerje meg ezt a nagyon hasznos funkciót, amelynek segítségével tömeges tételek esetén is egy gombnyomással is elvégezheti a bevételezést, pillanatok alatt!

Hogyan lehet az OVIP Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő vállalatirányítási rendszere?

Hogyan lehet az OVIP Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő vállalatirányítási rendszere?

Az OVIP vállalatirányítási rendszer létrejötténél nem kisebb célt tűztünk ki magunk elé, minthogy megalkotjuk az ország leggyorsabban, legkényelmesebben használható vállalatirányítási rendszerét. Ügyfeleink visszajelzései folyamatosan erősítenek abban, hogy jó úton járunk, noha teljesen késznek sosem fogjuk mondani rendszerünket, hiszen mindig van új ötletünk, a fejlesztés és a fejlődés sosem fog megállni. És éppen ez adja az OVIP vállalatirányítási rendszer legnagyobb előnyét!

Pofonegyszerű felhasználókezelés az OVIP-ban!

Pofonegyszerű felhasználókezelés az OVIP-ban!

Kezelje könnyedén OVIP vállalatirányítási rendszerünkben a felhasználói jogosultságokat, akár modulok szintjén is! Az Ön biztonsága garantált, hiszen Ön szabja meg a hozzáféréseket és jogosultságokat, mely felhasználó mihez férhet hozzá. Vegye kezébe az irányítást, ismerje meg az OVIP vállalatirányítási rendszer professzionális felhasználókezelését!

Nyerjen időt vonalkód leolvasóval!

Nyerjen időt vonalkód leolvasóval!

Egy bolti kereskedelmi rendszer munkafolyamatai rengeteg részből tevődnek össze, a számlakészítéstől a bonyolult bevételezésig vagy leltározásig, többféle feladattal is szembesülnek a munkavállalók. A raktárkezelő és számlázó programok automatizációi egyre jobban segítik a munkavégzést, ám van egy olyan eszköz, amely mindenen túltesz, és egyszerre támogatja több fronton is a folyamatokat. Ez pedig nem más, mint a vonalkód leolvasó, és most megmutatjuk, hogy az OVIP vállalatirányítási rendszerben, melyik feladatnál, mennyi időt is tud Önnek spórolni!

Online oktatás az OVIP-ban

Online oktatás az OVIP-ban

Bizony, nem kell attól tartania, hogy magára marad egy új vállalatirányítási rendszerrel, hogy nem fogja tudni a raktárkezelő programban a termékfelvitel metódusát, vagy hogy hibázik a számlakiállítás során a számlázó programban. Oktató és útmutató videókkal, valamint folyamatos online supporttal segítjük Ügyfeleinket OVIP vállalatirányítási rendszerük bevezetésében és használatában!

Tű pontos szervizfolyamatok az OVIP munkanyilvántartóval!

Tű pontos szervizfolyamatok az OVIP munkanyilvántartóval!

Szervizesként nehezen tudja nyomon követni folyamatban lévő munkafolyamatait? Melyik fázisban tart a munka, milyen költségek merültek fel, vannak-e egyedi igények, megjegyzések, plusz feladatok? Ezek mind-mind olyan részleteket, amelyeket szinte lehetetlen fejben tartani és követni, ugyanakkor viszont létfontosságúak is a munka szempontjából. Szerencsére OVIP vállalatirányítási rendszerünk munkanyilvántartója tökéletes segítség minden szolgáltatónak, aki szeretné tűpontosan és átláthatóan nyilvántartani folyamatait!

Megújult értékesítési programunk is!

Megújult értékesítési programunk is!

OVIP vállalatirányítási rendszerünk teljes megújulása tovább folytatódik, raktárkezelő programunk, számlázónk és bolti modulunk után, mostantól értékesítési programunk is új köntösben pompázik! Legyen élmény a napi munka, végezzen el könnyedén akár bonyolult folyamatokat is, egy átlátható, modern vállalatirányítási rendszer segítéségével!

Kereskedelmi rendszer, a boltos jobb keze

Kereskedelmi rendszer, a boltos jobb keze

Az eladók és boltosok számára nincs is hűségesebb társ egy igazán kézre eső, könnyen és gyorsan kezelhető kereskedelmi rendszernél, és szerencsére az OVIP pont ilyen! Készletnyilvántartásra ott a raktárkezelő programunk, azonnali bizonylatkészítésre számlázónk, vonalkód kezelésre bolti modulunk, de még akár partnereit és feladatait is egyszerűen kezelheti online vállalatirányítási rendszerünk segítségével!

Egy készletkezelő program, minden igényre!

Egy készletkezelő program, minden igényre!

Ha Ön a kereskedelemben dolgozik, biztosan elképzelhetetlennek tartja a mindennapi munkavégzést egy jó készletkezelő program nélkül! Nem mindegy azonban milyen készletkezelő programba fektetjük a pénzt és az energiát, figyelembe kell vennünk a vállalkozás profilját, munkafolyamatait, és hogy ezekhez milyen eszközöket biztosít az adott készletkezelő! Ha szeretne egy mindenre kiterjedő, modern programot, ismerje meg az OVIP online készletkezelőnk funkcióit!

Raktárkezelő programunk új funkciója a címkenyomtatás!

Raktárkezelő programunk új funkciója a címkenyomtatás!

Újabb funkcióval bővült raktárkezelő programunk, most már Ügyfeleink könnyedén nyomtathatnak címkéket is, amikor szükségük van rá! Kereskedők biztos szembesültek már olyan problémával, hogy a termékeken, valamilyen oknál fogva nincsen címke, és ennek a pótlása bizony nem minden esetben oldható meg könnyen. Nekik szolgál megoldásként a címkenyomtatás funkciónk, mellyel könnyen és gyorsan készíthető akár egyénre szabott címke is!

Segítünk mindent észben tartani OVIP feladatkezelő programunkkal!

Segítünk mindent észben tartani OVIP feladatkezelő programunkkal!

Nehezen tudja fejben tartani elvégzendő feladatait, napi teendőit? Gyakran ugrál a munkák között, és előfordul, hogy valami felett elsiklik? Szinte lehetetlen mindig, minden folyamatot észben tartani, de szerencsére nem is kell, hiszen erre szolgál a Feladatkezelő program! Vállalatirányítási rendszerünk feladatkezelője megújult külsővel és átlátható felépítéssel áll rendelkezésére minden, feladatokban bővelkedő munkatársnak!

Készletnyilvántartás játszi könnyedséggel!

Készletnyilvántartás játszi könnyedséggel!

Tapasztalja meg a korlátlan és egyszerű készletkezelés előnyeit: online készletnyilvántartó programunk segít Önnek termékeit átláthatóan és megfelelően kezelni, akár telefonról vagy tabletről is! Ha pedig szeretne rengeteg időt is megspórolni, használja beszerzés generátorunkat, vagy tömeges árazás funkciónkat, esetleg végezzen leltárt egyszerre több munkatársával, egy időben! Ha készletnyilvántartóra van szüksége, válassza az OVIP-ot! Hogy miért? Van rá 4 szuper érvünk!

3 gyakori kifogás az ERP bevezetésekre - most megcáfoljuk!

3 gyakori kifogás az ERP bevezetésekre - most megcáfoljuk!

Habár már 2019-et írunk, még mindig kevés magyar vállalkozás kezeli cégét hatékony vállalatirányítási rendszerben: a statisztikák azt mutatják, hogy több fronton is kétségek gyötrik a cégvezetőket az ERP rendszerre váltás terén. Pedig ha mögé nézünk az ellenérveknek, láthatjuk, hogy egy vállalatirányítási rendszer mennyi ponton képes formálni és fejleszteni egy cég életét!Lássuk, melyek a leggyakoribb kifogások, amelyeket felhoznak, és hogy nekünk mi a válaszunk ezekre!

Kezdje az új évet új rendszerrel!

Kezdje az új évet új rendszerrel!

Indítsa be az új évet és egyben vállalkozását is egy modern, kompakt, online vállalatirányítási rendszerrel! Ha úgy döntött, idén a fejlődést helyezi a középpontba, és cégét a legmodernebb eszközökkel fogja koordinálni, akkor ismerje meg az OVIP-ot és kezdje el a változtatást!

Rendszeres bevételhez nagy segítség az ütemezett számlázás

Rendszeres bevételhez nagy segítség az ütemezett számlázás

Olyan szolgáltatása van, amely során meghatározott időközönként újra és újra hasonló számlákat kell kiállítania? Visszatérő és ismétlődő számlázási folyamatok rabolják az idejét? Akkor ne pazarolja feleslegesen az energiáját, állítsa be vállalatirányítási rendszerünkben az ütemezett számlákat és amikor szükséges, állítsa ki egy gombnyomással!

Nagykereskedők figyelem! - I. rész: Kedvezmény és árlista kezelés

Nagykereskedők figyelem! - I. rész: Kedvezmény és árlista kezelés

Általánosságban elmondható, hogy a nagykereskedők partnereik számára az árazást különféle módon próbálják kezelni, olykor egészen kacifántos műveletekkel. Alapjában véve azonban kétféle módot különböztethetünk meg, az egyik a százalékos, a másik az árlistás kedvezmény rendszer. Lássuk részletesebben milyen előnyei és hátrányai vannak a két módszernek, és miben tud segíteni az OVIP vállalatirányítási rendszer!

Google szerveren az OVIP!

Google szerveren az OVIP!

Mi tényleg komolyan vesszük OVIP vállalatirányítási rendszer megújítását, olyannyira hogy a komplett online rendszerünket átköltöztettük a világ egyik legbiztonságosabb szerverére! Bizony, vállalatirányítási programunk már a Google szerveréről érhető el, amely sokkal nagyobb biztonságot és gyorsabb működést garantál programunknak. Mutatjuk miért és hogyan!

Megújult számlázó programunk!

Megújult számlázó programunk!

Ahogy már korábbi cikkünkben is említettük, OVIP vállalatirányítási rendszerünk a megújulás útjára lépett! Egy még modernebb, és mobil barátabb külső kialakítása a célunk, amely során vállalatirányítási rendszerünk funkcióit is tovább optimalizáljuk. Az új felületet modulonként vezetjük be, elsőként a számlázó program kapott vadonatúj külsőt, lássuk is, milyet!

Elérhetőek új csomagajánlataink!

Elérhetőek új csomagajánlataink!

Online vállalatirányítási rendszerünk a teljes megújulás útjára lépett, ennek részeként pedig új havi díjas konstrukciókat alakítottunk ki! Immáron alapcsomagjaink bármikor kiegészíthetőek speciális modulokkal, így eredményezve az adott tevékenységi terület speciális igényeire szabott vállalatirányítási rendszert. Már kifejtettük miért éri meg havi díjas programokat használni, most megmutatjuk milyen lehetőségei vannak, ha az OVIP csomagajánlatit választja!

5 előny a havidíjas online vállalatirányítási rendszerek mellett!

5 előny a havidíjas online vállalatirányítási rendszerek mellett!

Manapság már elképzelhetetlen egy cég irányítása és hatékony kezelése vállalatirányítási rendszer nélkül, a modern technológia adta lehetőségek és mobilitási elvárások miatt pedig már az is alapvető igény, hogy ez a rendszer felhő alapú, bárhonnan és bármikor elérhető legyen. Nem mindegy azonban milyen áron jutunk hozzá egy ilyen rendszerhez! A kis-és középvállalkozások igényeihez igazodva jöttek létre a havidíjas rendszerek, lássuk miért is éri meg ilyen konstrukciókban gondolkodni!

Gondolkodjon előre: kezelje raktárában a szavatosságot is!

Gondolkodjon előre: kezelje raktárában a szavatosságot is!

Ha élelmiszerekkel, vagy szavatossági idővel rendelkező termékekkel dolgozik, valószínűleg Ön is tudja mennyire fontos odafigyelni a szavatosságra, előre tervezni a lejárandó termékekkel, átlátni és hatékonyan rendszerezni a raktárkészletet. Amennyiben mindennapi munkáját érintik ezek a feladatok, olvasson tovább, mert bemutatjuk OVIP vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programjának olyan különleges funkcióit, melyeket kimondottan a szavatosság legmegfelelőbb kezelésére alkottunk meg!

Az eladók “fegyverei”: raktárkezelő program, kiadáskezelő, bolti modul

Az eladók “fegyverei”: raktárkezelő program, kiadáskezelő, bolti modul

Ha Ön a kereskedelemben dolgozik, biztosan értékeli azokat a programokat, amelyek tökéletesen lefedik munkafolyamatait és támogatják mindennapi munkavégzését. Raktárkezelő programban nyilván tarthatja árukészletét, bolti modulban könnyen kezelheti eladásait, kiadáskezelőben lekövetheti költségeit, ha pedig mindezt képes összehangoltan kezelni egyetlen programmal, akkor Ön lehet a leghatékonyabb a munkájában! Mutatjuk, milyen OVIP „fegyverekkel” lehet Ön a legjobb eladó!

Új modullal bővült OVIP vállalatirányítási rendszerünk

Új modullal bővült OVIP vállalatirányítási rendszerünk

Ismerje meg népes „családunk” legújabb tagját, a kölcsönző modult! Tapasztalja meg a kölcsönzés folyamatát, eddig talán ismeretlen módon, egyszerűen, papírok és cetlik nélkül! Modern, online kölcsönző programunk olyan speciális funkciókat tartalmaz, melyek nagyban megkönnyítik minden kölcsönzéssel foglalkozó vállalkozás életét!

Így spórolhat órákat egy jó webáruház szinkronnal!

Így spórolhat órákat egy jó webáruház szinkronnal!

Önnek is naponta hosszú órákat vesz igénybe webáruháza megfelelő kezelése? Termékfeltöltés vagy adatmódosítás, készletellenőrzés, rendelések kezelése, és még sorolhatnánk. Ezek mind-mind olyan folyamatok, amelyekhez egy átfogó, könnyen és gyorsan kezelhető rendszerre van szükség, amelynek még ráadásul tökéletes összhangban kell működnie weboldalával is. Ha úgy gondolja ez szinte lehetetlen kihívásnak tűnik, akkor olvassa tovább cikkünket, mert bizony tudjuk rá a megoldást!

A megfelelő számlázó program kiválasztása - II. rész

A megfelelő számlázó program kiválasztása - II. rész

A számlázás minden vállalkozás életének egyik legalapvetőbb része, egy kötelező feladat, amit mindenki szeretne a legegyszerűbben és a lehető legolcsóbban megoldani, lehetőleg az aktuális törvényi előírások betartásával. A piac jelenleg is hemzseg a számlázó programoktól, ám sokszor tapasztalhatunk eget rengető különbséget egy-egy program között. Előző cikkünkben már bemutattunk néhány támpontot, amit érdemes figyelembe venni vásárlás előtt, most kiegészítjük a sort, hogy mindenki felkészülten állhasson neki a tökéletes számlázó beszerzésének!

Mi alapján válasszunk számlázó programot? - I. rész

Mi alapján válasszunk számlázó programot? - I. rész

Egy cég szempontjából kardinális pont a számlázás és az ahhoz megfelelő eszköz kiválasztása, ez nem kérdés. Manapság már egyre többen választanak számlázó programokat, erre pedig már a piac is reflektált, hiszen rengeteg lehetőség közül lehet választani, szinte már zavarba is ejtő a kínálat. Éppen ezért most adunk néhány támpontot, mi alapján érdemes számlázó programot választani, hogy az a lehető legnagyobb mértékben járuljon hozzá vállalkozása sikerességéhez!

3+1 szuper tipp, a hibátlan munka nyilvántartásért!

3+1 szuper tipp, a hibátlan munka nyilvántartásért!

Munkanyilvántartó programunk minden szolgáltató cég álma, hiszen segítségével lépésről lépésre lekövethető minden munkafolyamat, egy gombnyomással készíthető munkalap, kikalkulálhatja az elvégzett munka költségeit, vagy éppen számlázhat! Megmutatjuk online vállalatirányítási rendszerünk moduljának azt a 3 funkcióját, amellyel egyszerűen és hibátlanul vezethet munkanyilvántartást!

Top5 kérdés a vállalatirányítási rendszerekről

Top5 kérdés a vállalatirányítási rendszerekről

Összegyűjtöttük azt az 5 leggyakoribb kérdést, ami az emberekben megfogalmazódik, ha szóba kerülnek az ERP rendszerek, most pedig meg is válaszoljuk őket! Ha Önben is maradtak tisztázatlan pontok, netán olyan kérdések, amelyekre mindig is kíváncsi volt, de nem merte őket feltenni, olvassa el cikkünket! Legyen naprakész tudása!

A világ leggyorsabb leltározása!

A világ leggyorsabb leltározása!

Ugye hihetetlenül hangzik? Pedig egyáltalán nem az! Felejtse el a papírt, a hosszú órákig tartó számolgatást és ellenőrzést, mutatjuk hogyan spórolhat időt, energiát és nem kevés költséget is cégének a villámgyors leltározással!

Vállalatirányítási rendszerek tegnap és ma

Vállalatirányítási rendszerek tegnap és ma

Az üzleti életben már teljesen hétköznapi kifejezésnek számít a vállalatirányítási rendszer, hiszen mindenki tudja miről van szó, valószínűleg nap, mint nap ilyen rendszerben is dolgozik. Azt viszont viszonylag kevesen tudják, honnan ered a kifejezés, hogyan változott a megítélése az évek során és minek köszönheti manapság rendkívüli népszerűségét. Ássunk a dolog mélyére, nézzük honnan indultak és milyen jövő vár az ERP rendszerekre!

A boltvezetés jövője

A boltvezetés jövője

A kiskereskedelmi értékesítés ma már szinte elképzelhetetlen egy jól működő bolti program nélkül. Készletnyilvántartás, raktárkezelés, vonalkód leolvasás, számlázás és még rengeteg más folyamat kezelésére van szükség a sikeres értékesítéshez. Az OVIP vállalatirányítási rendszer bolti moduljában mindezt megteheti egy helyen, nem kell többfajta program között ugrálnia és nincs szükség további kiegészítőkre sem. Nézzük, milyen eszközökkel segíti programunk a boltvezetést!

A hétköznapi hősök: irodai programok

A hétköznapi hősök: irodai programok

Jegyzetet készíteni a megbeszélésről. Felvinni egy eseményt a napárba. Feladatot kiosztani, hogy a munka ne felejtődjön el. Egy helyen tárolni a projekthez kapcsolódó dokumentumokat. Ismerős napi teendők, igaz? Ugye mennyire elképzelhetetlen lenne a munkánk irodai programok nélkül? Nézzük, vállalatirányítási rendszerünk milyen modulokkal tudja segíteni a hétköznapi munkát!

Így lehet Ön a legjobb értékesítő!

Így lehet Ön a legjobb értékesítő!

Szolgáltatóként értékesítési folyamatok tucatjaiban dolgozik? Nehezen követhető, hogy melyik projekttel éppen hol tart? Akkor eljött az ideje, hogy értékesítéseit átláthatóan vezesse, egy olyan online vállalatirányítási rendszerben, melynek funkcióval könnyedén Ön lehet a legjobb értékesítő!

Speciális ajánlatunk szervizeseknek és kivitelezőknek

Speciális ajánlatunk szervizeseknek és kivitelezőknek

Kivitelezéssel vagy szervizeléssel foglalkozik és szeretne modern vállalatirányítási rendszerben dolgozni? Nem talált még olyan programot, amely valóban hatékonyan tudná segíteni munkáját? Csak részmegoldásokkal találkozik, olyan speciális igényei vannak? Akkor vessen egy pillantást új csomagajánlatunkra, mert ezt most kimondottan Önre szabtuk!

Raktárkezelés mesterfokon

Raktárkezelés mesterfokon

Rengeteg idejét felemészti a raktárkezelés? Minden terméknél egyesével kell elvégeznie a különféle beállításokat? És ha egy olyan raktárkezelő programban dolgozhat, amely könnyíti és gyorsítja a munkáját? Megmutatjuk az OVIP azon funkcióit, amelyekkel pillanatokon belül a raktárkezelés mesterévé válhat!

Tévhitek a számlázásról

Tévhitek a számlázásról

„Csak eredeti példány fogadható el, az is lehetőleg sorszámozva, aláírva és lepecsételve!” Ehhez hasonló tévhitek a mai napig sziklaszilárdan élnek a köztudatban, azt viszont már kevesen tudják, hogy többségük olyan jogszabályokhoz köthetők, melyek már rég nem hatályosak. Összegyűjtöttük a leggyakoribb tévhiteket a számlázással kapcsolatban, lássuk mire kell figyelni!

NAV kötelező számla-adatszolgáltatás

NAV kötelező számla-adatszolgáltatás

Július 1-től lép érvénybe a NAV kötelező számlaadat-szolgáltatása, vagyis a 100 000 forint feletti áfát tartalmazó, cég (adóalany) felé kiállított számlák adatait július 1-jétől valós időben jelenteni kell az adóhatóság felé. Hogy teljesíteni tudjuk ezt a kötelezőséget vár ránk jó néhány technikai folyamat, regisztráció és beállítások.. ehhez szeretnénk most segítséget nyújtani, ezért összeszedtük a folyamat lépéseit, melyet a cikkben képes illusztrációval elolvashat!

5 tipp a gyorsabb raktárkezelésért!

5 tipp a gyorsabb raktárkezelésért!

Gyakran elveszíti a fonalat a termékkezelés sűrűjében? Sok raktárral és még több termékkel dolgozik egyszerre? Rengeteg időt veszít a készlet- és raktárkezelés adminisztrációja során? Akkor most kimondottan Önnek szólnak különleges tippjeink, amelyek segítik egyszerűsíteni és felgyorsítani a raktárkezelés folyamatát!

A szolgáltatók adu ásza: a Munkanyilvántartó

A szolgáltatók adu ásza: a Munkanyilvántartó

Munkanyilvántartó programunk minden szolgáltató cég álma, hiszen segítségével lekövethető minden munkafolyamat lépésről lépésre, egy gombnyomással készíthető munkalap, kikalkulálhatja az elvégzett munka költségeit, vagy éppen pár kattintással már számlázhat is! Lássuk, mit tud az OVIP Munkanyilvántartó!

Webshop készítés gyorsan, működtetés egyszerűen!

Webshop készítés gyorsan, működtetés egyszerűen!

Webáruház készítés vállalatirányítási rendszerrel? Nem kell külön-külön keresgélnie a megoldást, nálunk mindkettőt megkapja, ráadásul szinkronizáltan! Elkészítjük egyedi, elképzelései szerinti webshopját, melyet azonnal, könnyedén kezelhet is saját vállalat irányítási rendszerünkkel!

Vállalatiranyitási rendszer gyártóknak

Vállalatiranyitási rendszer gyártóknak

Ügyfeleink igényeihez alkalmazkodva, módosítottuk csomagajánlatainkat az OVIP kínálatában, így mostantól már kifejezetten Gyártóknak szóló modulcsomag is rendelhető! Milyen programokkal és funkciókkal segíthetjük a gyártók munkáját? Mutatjuk!

Mi az a GDPR? Mit kell tennem?

Mi az a GDPR? Mit kell tennem?

Mint már bizonyára sokan hallották, 2018. május 25-től hatályba lép az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (GDPR), melynek áttekintéséhez szeretnénk egy kis egítséget adni. Alábbi cikkünkben összegyűjtöttük a rendelettel kapcsolatos legfontosabb információkat.

Vállalatirányítási rendszer bevezetése

Vállalatirányítási rendszer bevezetése

Tisztáztuk az ERP fogalmát, megmutattuk hogy milyen előnyei vannak az online vállalatirányítási rendszernek a telepített szoftveressel szemben, így eljött az ideje, hogy megnézzük a gyakorlatban is, pontosan hogyan történik egy ilyen rendszer bevezetése!

Vállalatirányítás a felhőből!

Vállalatirányítás a felhőből!

Szinte naponta találkozunk a felhőalapú szóval, a kifejezés egyre több helyen köszön vissza, ami nem is csoda, hiszen az informatikában évek óta központi szerepet játszik a felhőalapú technika, nem úgy mint a magyar vállalkozások életében.

Számlázó program bejelentése a NAV-nak? Gyerekjáték!

Számlázó program bejelentése a NAV-nak? Gyerekjáték!

Ha azt hiszi egy új számlázó program bejelentése a NAV felé macerás dolog, nagyon téved. Ne vegye el a kedvét ez az apró formalitás attól, hogy modern és innovatív eszközzel készítse el hihetetlenül könnyedén és gyorsan számláit. Mutatjuk a bejelentés menetét!

Időgazdálkodási trükkök időhiányban szenvedőknek!

Időgazdálkodási trükkök időhiányban szenvedőknek!

Hogyan vághatnánk neki annál jobban az új évnek, mint hogy felvértezzük magunkat néhány hasznos időgazdálkodási tippel? Íme, néhány tipp, miként végezzünk el több, értékesebb feladatot úgy, hogy közben marad időnk élni is!

Így vezesse szabályosan házi pénztárát!

Így vezesse szabályosan házi pénztárát!

A házipénztár szabályos vezetése elengedhetetlen egy vállalkozás számára. Sajnos sok esetben és sokan nincsenek tisztában a házipénztárakat érintő részletes és teljes szabályozással, ezért összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat!

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!