Érdeklődöm

Már a variánskezelés sem akadály az OVIP-ban!

A variánskezelés a webáruházak és boltosok számára biztosan nem új keletű kifejezés, azonban sokaknak meggyűlik a baja az ezzel kapcsolatos raktárkészlet kezelésével. Általánosságban elmondható, hogy sok olyan termék van a boltok polcain, amelyeknél egy típusból többféle variáció is létezik. Az ilyen termékek készletkezelése egy rémálom lehet, de nem az OVIP vállalatirányítási rendszer raktárkezelő programjában!

Tovább

Több száz termék bevételezése egy gombnyomással? Lehetséges!

Akinek munkája során raktárkezelő programot kell használnia, annak állandó feladata lesz a bevételezés is, hiszen ez a raktározási munkafolyamat szerves része, a mindennapokban megjelenő foglalatosság. Általában rengeteg időt vesz igénybe a bevételezés, pláne egy nagyobb tétel esetén, de szerencsére nem az OVIP-ban! Vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programja egy olyan funkcióval bővült, amelynek segítségével pillanatok alatt bevételezhet akár több száz terméket is!

Tovább

Új funkció a raktárkezelő programban: tömeges bevételezés

Újabb funkcióval bővült OVIP vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programja, immáron könnyedén készíthető tömeges bevételezés is! Ismerje meg ezt a nagyon hasznos funkciót, amelynek segítségével tömeges tételek esetén is egy gombnyomással is elvégezheti a bevételezést, pillanatok alatt!

Tovább

Hogyan lehet az OVIP Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő vállalatirányítási rendszere?

Az OVIP vállalatirányítási rendszer létrejötténél nem kisebb célt tűztünk ki magunk elé, minthogy megalkotjuk az ország leggyorsabban, legkényelmesebben használható vállalatirányítási rendszerét. Ügyfeleink visszajelzései folyamatosan erősítenek abban, hogy jó úton járunk, noha teljesen késznek sosem fogjuk mondani rendszerünket, hiszen mindig van új ötletünk, a fejlesztés és a fejlődés sosem fog megállni. És éppen ez adja az OVIP vállalatirányítási rendszer legnagyobb előnyét!

Tovább

Pofonegyszerű felhasználókezelés az OVIP-ban!

Kezelje könnyedén OVIP vállalatirányítási rendszerünkben a felhasználói jogosultságokat, akár modulok szintjén is! Az Ön biztonsága garantált, hiszen Ön szabja meg a hozzáféréseket és jogosultságokat, mely felhasználó mihez férhet hozzá. Vegye kezébe az irányítást, ismerje meg az OVIP vállalatirányítási rendszer professzionális felhasználókezelését!

Tovább

Nyerjen időt vonalkód leolvasóval!

Egy bolti kereskedelmi rendszer munkafolyamatai rengeteg részből tevődnek össze, a számlakészítéstől a bonyolult bevételezésig vagy leltározásig, többféle feladattal is szembesülnek a munkavállalók. A raktárkezelő és számlázó programok automatizációi egyre jobban segítik a munkavégzést, ám van egy olyan eszköz, amely mindenen túltesz, és egyszerre támogatja több fronton is a folyamatokat. Ez pedig nem más, mint a vonalkód leolvasó, és most megmutatjuk, hogy az OVIP vállalatirányítási rendszerben, melyik feladatnál, mennyi időt is tud Önnek spórolni!

Tovább

Online oktatás az OVIP-ban

Bizony, nem kell attól tartania, hogy magára marad egy új vállalatirányítási rendszerrel, hogy nem fogja tudni a raktárkezelő programban a termékfelvitel metódusát, vagy hogy hibázik a számlakiállítás során a számlázó programban. Oktató és útmutató videókkal, valamint folyamatos online supporttal segítjük Ügyfeleinket OVIP vállalatirányítási rendszerük bevezetésében és használatában!

Tovább

Tű pontos szervizfolyamatok az OVIP munkanyilvántartóval!

Szervizesként nehezen tudja nyomon követni folyamatban lévő munkafolyamatait? Melyik fázisban tart a munka, milyen költségek merültek fel, vannak-e egyedi igények, megjegyzések, plusz feladatok? Ezek mind-mind olyan részleteket, amelyeket szinte lehetetlen fejben tartani és követni, ugyanakkor viszont létfontosságúak is a munka szempontjából. Szerencsére OVIP vállalatirányítási rendszerünk munkanyilvántartója tökéletes segítség minden szolgáltatónak, aki szeretné tűpontosan és átláthatóan nyilvántartani folyamatait!

Tovább

Megújult értékesítési programunk is!

OVIP vállalatirányítási rendszerünk teljes megújulása tovább folytatódik, raktárkezelő programunk, számlázónk és bolti modulunk után, mostantól értékesítési programunk is új köntösben pompázik! Legyen élmény a napi munka, végezzen el könnyedén akár bonyolult folyamatokat is, egy átlátható, modern vállalatirányítási rendszer segítéségével!

Tovább

Kereskedelmi rendszer, a boltos jobb keze

Az eladók és boltosok számára nincs is hűségesebb társ egy igazán kézre eső, könnyen és gyorsan kezelhető kereskedelmi rendszernél, és szerencsére az OVIP pont ilyen! Készletnyilvántartásra ott a raktárkezelő programunk, azonnali bizonylatkészítésre számlázónk, vonalkód kezelésre bolti modulunk, de még akár partnereit és feladatait is egyszerűen kezelheti online vállalatirányítási rendszerünk segítségével!

Tovább

Egy készletkezelő program, minden igényre!

Ha Ön a kereskedelemben dolgozik, biztosan elképzelhetetlennek tartja a mindennapi munkavégzést egy jó készletkezelő program nélkül! Nem mindegy azonban milyen készletkezelő programba fektetjük a pénzt és az energiát, figyelembe kell vennünk a vállalkozás profilját, munkafolyamatait, és hogy ezekhez milyen eszközöket biztosít az adott készletkezelő! Ha szeretne egy mindenre kiterjedő, modern programot, ismerje meg az OVIP online készletkezelőnk funkcióit!

Tovább

Raktárkezelő programunk új funkciója a címkenyomtatás!

Újabb funkcióval bővült raktárkezelő programunk, most már Ügyfeleink könnyedén nyomtathatnak címkéket is, amikor szükségük van rá! Kereskedők biztos szembesültek már olyan problémával, hogy a termékeken, valamilyen oknál fogva nincsen címke, és ennek a pótlása bizony nem minden esetben oldható meg könnyen. Nekik szolgál megoldásként a címkenyomtatás funkciónk, mellyel könnyen és gyorsan készíthető akár egyénre szabott címke is!

Tovább

Segítünk mindent észben tartani OVIP feladatkezelő programunkkal!

Nehezen tudja fejben tartani elvégzendő feladatait, napi teendőit? Gyakran ugrál a munkák között, és előfordul, hogy valami felett elsiklik? Szinte lehetetlen mindig, minden folyamatot észben tartani, de szerencsére nem is kell, hiszen erre szolgál a Feladatkezelő program! Vállalatirányítási rendszerünk feladatkezelője megújult külsővel és átlátható felépítéssel áll rendelkezésére minden, feladatokban bővelkedő munkatársnak!

Tovább

Készletnyilvántartás játszi könnyedséggel!

Tapasztalja meg a korlátlan és egyszerű készletkezelés előnyeit: online készletnyilvántartó programunk segít Önnek termékeit átláthatóan és megfelelően kezelni, akár telefonról vagy tabletről is! Ha pedig szeretne rengeteg időt is megspórolni, használja beszerzés generátorunkat, vagy tömeges árazás funkciónkat, esetleg végezzen leltárt egyszerre több munkatársával, egy időben! Ha készletnyilvántartóra van szüksége, válassza az OVIP-ot! Hogy miért? Van rá 4 szuper érvünk!

Tovább

3 gyakori kifogás az ERP bevezetésekre - most megcáfoljuk!

Habár már 2019-et írunk, még mindig kevés magyar vállalkozás kezeli cégét hatékony vállalatirányítási rendszerben: a statisztikák azt mutatják, hogy több fronton is kétségek gyötrik a cégvezetőket az ERP rendszerre váltás terén. Pedig ha mögé nézünk az ellenérveknek, láthatjuk, hogy egy vállalatirányítási rendszer mennyi ponton képes formálni és fejleszteni egy cég életét!Lássuk, melyek a leggyakoribb kifogások, amelyeket felhoznak, és hogy nekünk mi a válaszunk ezekre!

Tovább

Kezdje az új évet új rendszerrel!

Indítsa be az új évet és egyben vállalkozását is egy modern, kompakt, online vállalatirányítási rendszerrel! Ha úgy döntött, idén a fejlődést helyezi a középpontba, és cégét a legmodernebb eszközökkel fogja koordinálni, akkor ismerje meg az OVIP-ot és kezdje el a változtatást!

Tovább

Rendszeres bevételhez nagy segítség az ütemezett számlázás

Olyan szolgáltatása van, amely során meghatározott időközönként újra és újra hasonló számlákat kell kiállítania? Visszatérő és ismétlődő számlázási folyamatok rabolják az idejét? Akkor ne pazarolja feleslegesen az energiáját, állítsa be vállalatirányítási rendszerünkben az ütemezett számlákat és amikor szükséges, állítsa ki egy gombnyomással!

Tovább

Nagykereskedők figyelem! - II. rész: Weboldal szinkron és partnerportál

Szinkronizálja webáruházát OVIP vállalatirányítási rendszerünkkel, és kezelje vásárlásait, számláit azonnal és pontosan, egy helyről! Cikksorozatunk második részében bemutatjuk, milyen lehetőségeket rejt a weboldallal összekapcsolt partnerportál!

Tovább

Nagykereskedők figyelem! - I. rész: Kedvezmény és árlista kezelés

Általánosságban elmondható, hogy a nagykereskedők partnereik számára az árazást különféle módon próbálják kezelni, olykor egészen kacifántos műveletekkel. Alapjában véve azonban kétféle módot különböztethetünk meg, az egyik a százalékos, a másik az árlistás kedvezmény rendszer. Lássuk részletesebben milyen előnyei és hátrányai vannak a két módszernek, és miben tud segíteni az OVIP vállalatirányítási rendszer!

Tovább

Google szerveren az OVIP!

Mi tényleg komolyan vesszük OVIP vállalatirányítási rendszer megújítását, olyannyira hogy a komplett online rendszerünket átköltöztettük a világ egyik legbiztonságosabb szerverére! Bizony, vállalatirányítási programunk már a Google szerveréről érhető el, amely sokkal nagyobb biztonságot és gyorsabb működést garantál programunknak. Mutatjuk miért és hogyan!

Tovább

Megújult számlázó programunk!

Ahogy már korábbi cikkünkben is említettük, OVIP vállalatirányítási rendszerünk a megújulás útjára lépett! Egy még modernebb, és mobil barátabb külső kialakítása a célunk, amely során vállalatirányítási rendszerünk funkcióit is tovább optimalizáljuk. Az új felületet modulonként vezetjük be, elsőként a számlázó program kapott vadonatúj külsőt, lássuk is, milyet!

Tovább

Elérhetőek új csomagajánlataink!

Online vállalatirányítási rendszerünk a teljes megújulás útjára lépett, ennek részeként pedig új havi díjas konstrukciókat alakítottunk ki! Immáron alapcsomagjaink bármikor kiegészíthetőek speciális modulokkal, így eredményezve az adott tevékenységi terület speciális igényeire szabott vállalatirányítási rendszert. Már kifejtettük miért éri meg havi díjas programokat használni, most megmutatjuk milyen lehetőségei vannak, ha az OVIP csomagajánlatit választja!

Tovább

5 előny a havidíjas online vállalatirányítási rendszerek mellett!

Manapság már elképzelhetetlen egy cég irányítása és hatékony kezelése vállalatirányítási rendszer nélkül, a modern technológia adta lehetőségek és mobilitási elvárások miatt pedig már az is alapvető igény, hogy ez a rendszer felhő alapú, bárhonnan és bármikor elérhető legyen. Nem mindegy azonban milyen áron jutunk hozzá egy ilyen rendszerhez! A kis-és középvállalkozások igényeihez igazodva jöttek létre a havidíjas rendszerek, lássuk miért is éri meg ilyen konstrukciókban gondolkodni!

Tovább

Gondolkodjon előre: kezelje raktárában a szavatosságot is!

Ha élelmiszerekkel, vagy szavatossági idővel rendelkező termékekkel dolgozik, valószínűleg Ön is tudja mennyire fontos odafigyelni a szavatosságra, előre tervezni a lejárandó termékekkel, átlátni és hatékonyan rendszerezni a raktárkészletet. Amennyiben mindennapi munkáját érintik ezek a feladatok, olvasson tovább, mert bemutatjuk OVIP vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programjának olyan különleges funkcióit, melyeket kimondottan a szavatosság legmegfelelőbb kezelésére alkottunk meg!

Tovább

Az eladók “fegyverei”: raktárkezelő program, kiadáskezelő, bolti modul

Ha Ön a kereskedelemben dolgozik, biztosan értékeli azokat a programokat, amelyek tökéletesen lefedik munkafolyamatait és támogatják mindennapi munkavégzését. Raktárkezelő programban nyilván tarthatja árukészletét, bolti modulban könnyen kezelheti eladásait, kiadáskezelőben lekövetheti költségeit, ha pedig mindezt képes összehangoltan kezelni egyetlen programmal, akkor Ön lehet a leghatékonyabb a munkájában! Mutatjuk, milyen OVIP „fegyverekkel” lehet Ön a legjobb eladó!

Tovább

Új modullal bővült OVIP vállalatirányítási rendszerünk

Ismerje meg népes „családunk” legújabb tagját, a kölcsönző modult! Tapasztalja meg a kölcsönzés folyamatát, eddig talán ismeretlen módon, egyszerűen, papírok és cetlik nélkül! Modern, online kölcsönző programunk olyan speciális funkciókat tartalmaz, melyek nagyban megkönnyítik minden kölcsönzéssel foglalkozó vállalkozás életét!

Tovább

Így spórolhat órákat egy jó webáruház szinkronnal!

Önnek is naponta hosszú órákat vesz igénybe webáruháza megfelelő kezelése? Termékfeltöltés vagy adatmódosítás, készletellenőrzés, rendelések kezelése, és még sorolhatnánk. Ezek mind-mind olyan folyamatok, amelyekhez egy átfogó, könnyen és gyorsan kezelhető rendszerre van szükség, amelynek még ráadásul tökéletes összhangban kell működnie weboldalával is. Ha úgy gondolja ez szinte lehetetlen kihívásnak tűnik, akkor olvassa tovább cikkünket, mert bizony tudjuk rá a megoldást!

Tovább

A megfelelő számlázó program kiválasztása - II. rész

A számlázás minden vállalkozás életének egyik legalapvetőbb része, egy kötelező feladat, amit mindenki szeretne a legegyszerűbben és a lehető legolcsóbban megoldani, lehetőleg az aktuális törvényi előírások betartásával. A piac jelenleg is hemzseg a számlázó programoktól, ám sokszor tapasztalhatunk eget rengető különbséget egy-egy program között. Előző cikkünkben már bemutattunk néhány támpontot, amit érdemes figyelembe venni vásárlás előtt, most kiegészítjük a sort, hogy mindenki felkészülten állhasson neki a tökéletes számlázó beszerzésének!

Tovább

Mi alapján válasszunk számlázó programot? - I. rész

Egy cég szempontjából kardinális pont a számlázás és az ahhoz megfelelő eszköz kiválasztása, ez nem kérdés. Manapság már egyre többen választanak számlázó programokat, erre pedig már a piac is reflektált, hiszen rengeteg lehetőség közül lehet választani, szinte már zavarba is ejtő a kínálat. Éppen ezért most adunk néhány támpontot, mi alapján érdemes számlázó programot választani, hogy az a lehető legnagyobb mértékben járuljon hozzá vállalkozása sikerességéhez!

Tovább

3+1 szuper tipp, a hibátlan munka nyilvántartásért!

Munkanyilvántartó programunk minden szolgáltató cég álma, hiszen segítségével lépésről lépésre lekövethető minden munkafolyamat, egy gombnyomással készíthető munkalap, kikalkulálhatja az elvégzett munka költségeit, vagy éppen számlázhat! Megmutatjuk online vállalatirányítási rendszerünk moduljának azt a 3 funkcióját, amellyel egyszerűen és hibátlanul vezethet munkanyilvántartást!

Tovább

Top5 kérdés a vállalatirányítási rendszerekről

Összegyűjtöttük azt az 5 leggyakoribb kérdést, ami az emberekben megfogalmazódik, ha szóba kerülnek az ERP rendszerek, most pedig meg is válaszoljuk őket! Ha Önben is maradtak tisztázatlan pontok, netán olyan kérdések, amelyekre mindig is kíváncsi volt, de nem merte őket feltenni, olvassa el cikkünket! Legyen naprakész tudása!

Tovább

A világ leggyorsabb leltározása!

Ugye hihetetlenül hangzik? Pedig egyáltalán nem az! Felejtse el a papírt, a hosszú órákig tartó számolgatást és ellenőrzést, mutatjuk hogyan spórolhat időt, energiát és nem kevés költséget is cégének a villámgyors leltározással!

Tovább

Vállalatirányítási rendszerek tegnap és ma

Az üzleti életben már teljesen hétköznapi kifejezésnek számít a vállalatirányítási rendszer, hiszen mindenki tudja miről van szó, valószínűleg nap, mint nap ilyen rendszerben is dolgozik. Azt viszont viszonylag kevesen tudják, honnan ered a kifejezés, hogyan változott a megítélése az évek során és minek köszönheti manapság rendkívüli népszerűségét. Ássunk a dolog mélyére, nézzük honnan indultak és milyen jövő vár az ERP rendszerekre!

Tovább

A boltvezetés jövője

A kiskereskedelmi értékesítés ma már szinte elképzelhetetlen egy jól működő bolti program nélkül. Készletnyilvántartás, raktárkezelés, vonalkód leolvasás, számlázás és még rengeteg más folyamat kezelésére van szükség a sikeres értékesítéshez. Az OVIP vállalatirányítási rendszer bolti moduljában mindezt megteheti egy helyen, nem kell többfajta program között ugrálnia és nincs szükség további kiegészítőkre sem. Nézzük, milyen eszközökkel segíti programunk a boltvezetést!

Tovább

A hétköznapi hősök: irodai programok

Jegyzetet készíteni a megbeszélésről. Felvinni egy eseményt a napárba. Feladatot kiosztani, hogy a munka ne felejtődjön el. Egy helyen tárolni a projekthez kapcsolódó dokumentumokat. Ismerős napi teendők, igaz? Ugye mennyire elképzelhetetlen lenne a munkánk irodai programok nélkül? Nézzük, vállalatirányítási rendszerünk milyen modulokkal tudja segíteni a hétköznapi munkát!

Tovább

Így lehet Ön a legjobb értékesítő!

Szolgáltatóként értékesítési folyamatok tucatjaiban dolgozik? Nehezen követhető, hogy melyik projekttel éppen hol tart? Akkor eljött az ideje, hogy értékesítéseit átláthatóan vezesse, egy olyan online vállalatirányítási rendszerben, melynek funkcióval könnyedén Ön lehet a legjobb értékesítő!

Tovább

Speciális ajánlatunk szervizeseknek és kivitelezőknek

Kivitelezéssel vagy szervizeléssel foglalkozik és szeretne modern vállalatirányítási rendszerben dolgozni? Nem talált még olyan programot, amely valóban hatékonyan tudná segíteni munkáját? Csak részmegoldásokkal találkozik, olyan speciális igényei vannak? Akkor vessen egy pillantást új csomagajánlatunkra, mert ezt most kimondottan Önre szabtuk!

Tovább

Raktárkezelés mesterfokon

Rengeteg idejét felemészti a raktárkezelés? Minden terméknél egyesével kell elvégeznie a különféle beállításokat? És ha egy olyan raktárkezelő programban dolgozhat, amely könnyíti és gyorsítja a munkáját? Megmutatjuk az OVIP azon funkcióit, amelyekkel pillanatokon belül a raktárkezelés mesterévé válhat!

Tovább

Tévhitek a számlázásról

„Csak eredeti példány fogadható el, az is lehetőleg sorszámozva, aláírva és lepecsételve!” Ehhez hasonló tévhitek a mai napig sziklaszilárdan élnek a köztudatban, azt viszont már kevesen tudják, hogy többségük olyan jogszabályokhoz köthetők, melyek már rég nem hatályosak. Összegyűjtöttük a leggyakoribb tévhiteket a számlázással kapcsolatban, lássuk mire kell figyelni!

Tovább

NAV kötelező számla-adatszolgáltatás

Július 1-től lép érvénybe a NAV kötelező számlaadat-szolgáltatása, vagyis a 100 000 forint feletti áfát tartalmazó, cég (adóalany) felé kiállított számlák adatait július 1-jétől valós időben jelenteni kell az adóhatóság felé. Hogy teljesíteni tudjuk ezt a kötelezőséget vár ránk jó néhány technikai folyamat, regisztráció és beállítások.. ehhez szeretnénk most segítséget nyújtani, ezért összeszedtük a folyamat lépéseit, melyet a cikkben képes illusztrációval elolvashat!

Tovább

5 tipp a gyorsabb raktárkezelésért!

Gyakran elveszíti a fonalat a termékkezelés sűrűjében? Sok raktárral és még több termékkel dolgozik egyszerre? Rengeteg időt veszít a készlet- és raktárkezelés adminisztrációja során? Akkor most kimondottan Önnek szólnak különleges tippjeink, amelyek segítik egyszerűsíteni és felgyorsítani a raktárkezelés folyamatát!

Tovább

A szolgáltatók adu ásza: a Munkanyilvántartó

Munkanyilvántartó programunk minden szolgáltató cég álma, hiszen segítségével lekövethető minden munkafolyamat lépésről lépésre, egy gombnyomással készíthető munkalap, kikalkulálhatja az elvégzett munka költségeit, vagy éppen pár kattintással már számlázhat is! Lássuk, mit tud az OVIP Munkanyilvántartó!

Tovább

Webshop készítés gyorsan, működtetés egyszerűen!

Webáruház készítés vállalatirányítási rendszerrel? Nem kell külön-külön keresgélnie a megoldást, nálunk mindkettőt megkapja, ráadásul szinkronizáltan! Elkészítjük egyedi, elképzelései szerinti webshopját, melyet azonnal, könnyedén kezelhet is saját vállalat irányítási rendszerünkkel!

Tovább

Vállalatiranyitási rendszer gyártóknak

Ügyfeleink igényeihez alkalmazkodva, módosítottuk csomagajánlatainkat az OVIP kínálatában, így mostantól már kifejezetten Gyártóknak szóló modulcsomag is rendelhető! Milyen programokkal és funkciókkal segíthetjük a gyártók munkáját? Mutatjuk!

Tovább

Új modullal bővült vállalatirányítási rendszerünk!

Újabb programmal bővült OVIP rendszerünk eddig sem szerény számú modullistája, immáron a gyártási és szétszedési folyamatok teljes körű kezelésére is képesek lehetnek a gyártók a Gyártási modul segítségével!

Tovább

Mi az a GDPR? Mit kell tennem?

Mint már bizonyára sokan hallották, 2018. május 25-től hatályba lép az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (GDPR), melynek áttekintéséhez szeretnénk egy kis egítséget adni. Alábbi cikkünkben összegyűjtöttük a rendelettel kapcsolatos legfontosabb információkat.

Tovább

Vállalatirányítási rendszer bevezetése

Tisztáztuk az ERP fogalmát, megmutattuk hogy milyen előnyei vannak az online vállalatirányítási rendszernek a telepített szoftveressel szemben, így eljött az ideje, hogy megnézzük a gyakorlatban is, pontosan hogyan történik egy ilyen rendszer bevezetése!

Tovább

Vállalatirányítás a felhőből!

Szinte naponta találkozunk a felhőalapú szóval, a kifejezés egyre több helyen köszön vissza, ami nem is csoda, hiszen az informatikában évek óta központi szerepet játszik a felhőalapú technika, nem úgy mint a magyar vállalkozások életében.

Tovább

Számlázó program bejelentése a NAV-nak? Gyerekjáték!

Ha azt hiszi egy új számlázó program bejelentése a NAV felé macerás dolog, nagyon téved. Ne vegye el a kedvét ez az apró formalitás attól, hogy modern és innovatív eszközzel készítse el hihetetlenül könnyedén és gyorsan számláit. Mutatjuk a bejelentés menetét!

Tovább

Időgazdálkodási trükkök időhiányban szenvedőknek!

Hogyan vághatnánk neki annál jobban az új évnek, mint hogy felvértezzük magunkat néhány hasznos időgazdálkodási tippel? Íme, néhány tipp, miként végezzünk el több, értékesebb feladatot úgy, hogy közben marad időnk élni is!

Tovább

Mit jelent az ERP rövidítés? És miért van rá szüksége?

Az üzleti szférában sokat emlegetett ERP rendszer nem mindenki számára egyértelmű fogalmat takar, így megmutatjuk mit jelent ez a rövidítés, mire való és elsősorban kinek is van rá szüksége.

Tovább

Így vezesse szabályosan házi pénztárát!

A házipénztár szabályos vezetése elengedhetetlen egy vállalkozás számára. Sajnos sok esetben és sokan nincsenek tisztában a házipénztárakat érintő részletes és teljes szabályozással, ezért összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat!

Tovább