OVIP Vállalatirányítás Raktárkezelő Rendelésfeldolgozó Számlázó
Érdeklődöm

Az elmúlt időszakban jelentősen megemelkedett az interneten zajló kereskedelem forgalma, amely az eddig csak fizikai üzletet fenntartó kereskedelmi vállalkozások számára is hatalmas lehetőséget jelent a forgalmuk megtartására, illetve annak megnövelésére. Ugyanakkor ez egy újabb kihívást is jelent a kereskedők számára, mert az egyre szerteágazóbb kereskedelmi tevékenységek összehangolása összetett folyamatokat, komplex megoldásokat igényel.

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer kifejezetten alkalmas ezeknek a kereskedelmi folyamatoknak a menedzselésére, kezelésére!

Az OVIP Rendszerben egyszerre megtalálható a Raktárkezelő program, a Bolti eladáskezelő program, a Számlázó program, valamint a Rendelésfeldolgozó program, amelyek együttesen, egymással komplexen együttműködve teszik lehetővé a kereskedelmi vállalkozásoknak a hatékony, kényelmes és megbízható ügymenet lebonyolítását!

Az OVIP Vállalatirányitási Rendszer Raktárkezelő programja egységes készletkezelést biztosít!

Az OVIP Raktárkezelő programjával egyszerre, folyamatosan tudja követni a készletének a változásait, függetlenül attól, hogy mely értékesítési csatornán történnek az értékesítések. Az üzletben dolgozó kollégák mindig friss készletadatokkal dolgoznak, így adott esetben nem tudják eladni azt a terméket, amelyet már egy webes rendelésben egy másik vásárló megrendelt. És fordítva is igaz, a rendelések folyamatos feldolgozása során a rendszer kezeli az időközben az üzletben történt értékesítések készletváltozásait is, így a rendeléseket feldolgozó kollégák folyamatosan nyomon tudják követni a rendelések kiszolgálhatóságát.

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Rendelésfeldogozó programja lehetővé teszi az időrendiségi alapon történő rendeléskiszolgálást is!

Az OVIP Rendelésfeldolgozó programjával egyetlen kattintással ki tudja listázni azokat a rendeléseket, amelyek azonnal kiszolgálhatóak a raktárból, így ezek a rendelések egyből komissiózhatóak, számlázhatóak, és küldhetőek a vásárló számára. Ennek megfelelően azok a rendelések, amelyek ugyan kiszolgálhatóak lennének az aktuális raktárkészletből, de a rendelések időrendi feldolgozása során az adott rendelésekhez érve már nem lennének kiszolgálhatóak, a rendszerben nem kiszolgálható jelölést kapnak. Vagyis, a rendszer mintegy előre lemodellezi a rendelések kiszolgálását egy egyedileg kifejlesztett lefoglalási rendszer alapján, amely természetesen felhasználói beavatkozással felülírható, módosítható. 

Az OVIP Vállalatirányitási Rendszer Bolti eladó programjával könnyen és gyorsan végezhető az üzletben történő értékesítés is!

Az OVIP Bolti eladó programja kifejezetten az üzletben történő értékesítéshez lett kialakítva. A felhasználói felület egyszerűsége, a funkciók könnyű elérhetősége lehetővé teszi, hogy az üzletben az értékesítést végző kollégák akár vonalkód alapján, akár terméknév vagy cikkszám alapján könnyedén kosárba tegyék a termékeket, ily módon gyorsan, könnyedén és hatékonyan végezhető el a közvetlen bolti értékesítés is. A Bolti eladó programból egy gombnyomással a felhasználó át tud lépni a Számlázó Programba, és akár számlát is tud azonnal kiállítani az adott bolti eladásból.

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer hatékonyságát Ön is bármikor kipróbálhatja, mindenféle kötelezettség nélkül!

Amennyiben Önök még nem használják az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszerünket, és felkeltettük érdeklődésüket, nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet is biztosítunk Önöknek.

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza