OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Program Árukészlet

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszerben nagyon sokféle bizonylat létezik. Ezek egy részét a felhasználók hozzák létre, egy részét pedig az OVIP Rendszer automatikusan hozza létre. A bizonylatok többsége azonban egyáltalán nem mozgat készletet.

Mely bizonylatok mozgatnak készletet az OVIP-ban?

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programjában alapvetően az alábbi bizonylatok mozgatnak készletet:

  1. Raktári bevételezés, ez a bizonylat növeli a termékek készleteit. Egyszerre akár több raktárba is lehet bevételezni, valamint elérhető a tömeges bevételezés is adatfájl alapján. Fontos tudni, hogy egy bevételezési bizonylat csak akkor törölhető, ha a rajta szereplő tételek egyikén sem történt azóta raktári mozgás!
  2. Raktári kiadás, ez a bizonylat csökkenti a termékek készleteit. A raktári kiadási bizonylatok többségét az OVIP Raktárkezelő programja automatikusan hozza létre, ritkán szükséges a felhasználónak közvetlenül raktári kiadási bizonylatot készítenie!
  3. Raktárközi átadási bizonylat, ez a bizonylat nem módosítja a termékek összkészletét, hanem az egyes raktárak készleteit módosítja a raktárközi átadásnak megfelelően. Ennél a funkciónál is elérhető a tömeges adatbetöltés lehetősége.
  4. Bolti értékesítési bizonylat. Abban az esetben, ha az OVIP Bolti Értékesítési Programjában történik értékesítés, akkor a program a termékeket azonnal leveszi készletről, visszáruzás esetén pedig a program a termékeket azonnal visszahelyezi készletre.
  5. Leltárkülönbözeti bizonylat. Természetesen az OVIP Raktárkezelő Programjában is van lehetőség leltározási folyamatok elvégzésére. Abban az esetben, ha a egy termék esetén a felleltározott mennyiség eltér a programban nyilvántartott mennyiségtől, akkor a program a különbözettel módosítja az adott termék készletadatát.


Az OVIP Vállalatirányítási Rendszerben semmilyen más bizonylat nem mozgat készletet!

Abban az esetben, ha például az OVIP Számlázó Programjában van kiállítva számla vagy szállítólevél, és a bizonylat kiállítása során a "Raktári kivét" kapcsoló be van kapcsolva, akkor sem a számla vagy a szállítólevél mozgat készletet, hanem a számla vagy a szállítólevél adatai alapján a program automatikusan kiállít egy raktári kiadási bizonylatot is, és az fogja mozgatni a készletet!

Ezt a folyamatot nevezzük bizonylat származtatásnak, ahol az új bizonylat örökli a szülő bizonylat adatait.

A program természetesen mind az eredeti, mind pedig a létrehozott bizonylatokon feltünteti a bizonylati kapcsolatokat is, mégpedig linkek formájában, azaz például egy számlán a program feltünteti a raktári kiadási bizonylat számát, amelyre kattintva a raktári kiadási bizonylat meg is jelenik, nem kell keresgélni. Ugyanez fordítva is igaz, a raktári kiadási bizonylaton is feltünteti a program az eredeti számla számát, amelyre kattintva a számla is megjelenik, szintén nem szükséges keresgélni.

Minden termék adatlapján elérhető a termék történetisége is, azaz pontosan nyomon követhető, hogy az adott termékkel milyen készletmozgások történtek!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programjában minden készletmozgásnak nyoma marad, és minden ellenőrizhető. Nincs olyan készletmozgás, amely ne lenne valamilyen módon bizonylatolva, dokumentálva. Minden termék esetén nyomon követhető a történetisége alapján, hogy az adott terméknek mikor növekedett vagy csökkent a készlete, és ez a mozgás mely bizonylat alapján jött létre! Ez egy nagyon szigorú alapelv a Raktárkezelő Programban, mert ez biztosítja a készletkezelés zártságfát és biztonságát!

Felkeltettük érdeklődését az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programja iránt? Ismerje meg mindenféle kötöttség nélkül!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer egy olyan összetett rendszer, amely a Raktárkezelő, a Számlázó és a Bolti értékesítési programokon kívül számos más hasznos modult is tartalmaz, mint például a Rendelésfeldolgozó, a Munkanyilvántartó, vagy éppen a Kiadáskezelő Programok, amelyek egymással szoros kapcsolatban állnak. Így az OVIP Rendszert használhatják kis- és nagykereskedők, webshop üzemeltetők, de akár a különféle szolgáltatások végző vállalkozások is sikeresen tudják használni az OVIP Rendszert, megkönnyítve és meggyorsítva ezzel a saját működési folyamataikat!

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, nyugodtan igényeljen ingyenesen igénybe vehető tesztfelületet, és minden kötöttség és kockázat nélkül próbálja ki a programunkat!

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!