OVIP Vállalatirányítás Raktárkezelő Számlázó Címkenyomtatás
Érdeklődöm

A kereskedelemben általános gyakorlat az, hogy a polccímkéket, illetve a termékcímkéket címkenyomtató segítségével állítják elő. Ezeken a címkéken a terméknév, az eladási ár és az egységár mellett sok esetben a termék vonalkódja is szerepel. Árváltozás esetén azonban az összes, árváltozással érintett termék és polc címkéjét újra ki kell nyomtatni, és az elavult címkével ki kell cserélni.

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programjában a bevételezés során az árak könnyen és gyorsan módosíthatóak, aktualizálhatóak!

Amikor a szállítótól megrendelt termék megérkezik, akkor könnyen lehet, hogy sok, vagy akár az összes termék beszerzési ára megváltozott a legutóbbi beszerzés óta, emiatt az eladási árakat is módosítani kell. Amikor a bevételezés során a termékek rögzítése történik, akkor először a mennyiség, valamint az új beszerzési ár rögzítése szükséges. Ezután az eladási árak melletti ceruza jelecskére kattintva a Raktárkezelő Program megjelenít egy árazó felületet, ahol a már beállított árszorzó alapján automatikusan kiszámolja a friss eladási árat. Természetesen az árszoró módosítható, akár el is menthető, vagy akár új árszorzó is beállítható, ha eddig az adott termékhez árszorzó még nem volt beállítva. Természetesen az árak közvetlenül is átírhatóak, nem feltétlenül szükséges az árszorzó használata. Ily módon tehát a termékek átárazása már a bevételezés során elvégezhető, nem szükséges a bevételezés után a termékek árait egyesével módosítgatni a termék adatlapokon. Ezzel a hatékony funkcióval az árazás folyamata rendkívül felgyorsul, rengeteg munkaidőt spórolva meg ezzel.

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programja segítségével a tömeges címkenyomtatás is könnyen és gyorsan elvégezhető!

Amennyiben a bevételezési bizonylat rögzítésre került, akkor a már lezárt bizonylaton, a bizonylat aljára görgetve, megjelenik két gomb, a "Polc címke nyomtatás", valamint a "Termék címke nyomtatás" nevű gombok. Ezekre kattintva, majd az előre beállított címkesablonok közül ki kell választani azt a sablont, amelyet éppen nyomtatni szeretnénk, és az OVIP Raktárkezelő Programja automatikusan előállítja az összes termék polc-, illetve termékcímkéjét. Ezután már nincs más teendő, mint kinyomtatni, és az új címkéket elhelyezni a termékeken, illetve a polcokon. Ezzel a hatékony funkcióval a címkézés folyamata is könnyen és gyorsan kezelhető, ezzel is sok munkaidőt megspórolva.

A Raktárkezelő és Címkenyomtató programok az OVIP Online Vállalatirányítási Rendszer integrált részei.

Az OVIP Vállalatirányítási rendszer a Raktárkezelő és Címkenyomtató programok mellett tartalmaz még Számlázó, Beszerzéskezelő, Partnernyilvántartó, és Munkanyilvántartó programokat is, ily módon az OVIP Rendszer a gazdasági élet szinte minden szereplőjének hasznos eszköze és segítőtársa tud lenni. Legyen az adott vállalkozás akár kiskereskedelmi, nagykereskedmi tevékyenységet folytató, webshop üzemeltető, vagy akár szolgáltatási tevékenységet végző is, az OVIP Vállalatirányítási Rendszerrel hatékonyan tudja a üzleti folyamatait kontrollálni, vállalkozását menedzselni!

Amennyiben Önök még nem használják az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszerünket, és felkeltettük érdeklődésüket, nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet is biztosítunk Önöknek.

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza