OVIP Esszencia – Webáruház szinkronizáció és partnerkezelés

Nagykereskedők figyelem! - II. rész: Weboldal szinkron és partnerportál

Szinkronizálja webáruházát OVIP vállalatirányítási rendszerünkkel, és kezelje vásárlásait, számláit azonnal és pontosan, egy helyről! Cikksorozatunk második részében bemutatjuk, milyen lehetőségeket rejt a weboldallal összekapcsolt partnerportál!

Még manapság is elterjedt módszer, hogy a nagykereskedők telefonon és e-mailben veszik fel partnereik rendeléseit, ami egyrészt nem túl hatékony, másrészt pedig rengeteg munkaidőt felemészt. Mit szólna hozzá, ha azt mondanánk nemcsak automatizálni lehet a folyamatokat, és modern rendszerben villámgyorsan kezelni, hanem Partneri oldalról sokkal személyre szabottabbra és kényelmesebbé is lehet tenni a rendelést? Bizony, lehetséges, ezt nevezzük Partnerportálnak.

Mit tud a Partnerportál?
1. A weboldalra történő belépés után minden Partner a számára előzetesen beállított, saját árait látja!
2. A Partner a vásárlásairól készült számláit bármikor megnézheti, letöltheti.
3. Kimondottan partnerei számára írhat cikkeket, oszthat meg velük híreket, amelyeket csak ők láthatnak!
4. Ajánlórendszer segítségével növelheti a Partnerei átlagos vásárlási értékeit. Beállíthatja, hogy a rendszer milyen termékeket ajánljon az adott Partnernek, így növelve a konverziót.
OVIP-Pro: Még több vásárlást eredményezhet, ha a rendszerben beállítja, hogy viselkedés alapján, személyre szabott ajánlatok jelenjenek meg Partnerének!

Mit nyerhet Ön egy ilyen rendszerrel?

  • Időt és pénzt: rengeteg munkaórát spórolhat a rendszer automatizmusán, ami meglátszik a bérkifizetésnél is.
  • Még több pénzt: Alapvetően növekedni fog az átlagos vásárlási érték az ajánlórendszer segítségével.
  • Elégedettséget: ha Partnerei számára a rendelések kényelmesek, és elégedettek a folyamatkezeléssel, bizonyára elégedettek lesznek és még sokáig ügyfelei maradnak.
  • Pontosságot: a telefonos rendelésekkel ellentétben semmilyen információ nem maradhat el, teljesen lekövethetővé válik a folyamat.
  • Biztonságot: Partnere mindig csak annyi árut rendel, amennyi van a raktárban, ugyanis raktárkezelő programot is tud kezelni a weben keresztül!

 

Tökéletes webáruház szinkron, de csak hozzáértő kezekben!
Az OVIP vállalatirányítási rendszer teljesen alkalmas a Partnerportál felépítésére és kezelésére, weboldallal történő szinkron esetén viszont mindenféleképpen olyan webfejlesztési megoldást kell alkalmazni, amely figyelembe tudja venni a technikai igényeket és zökkenőmentesen tudja kezelni a szinkronizálást. Amennyiben olyan weboldalra van szüksége, amely képes összehangoltan működni egy ilyen Partnerportállal, jó helyen jár, hiszen cégünk weboldal és webáruház készítéssel is foglalkozik!
Keressen minket elérhetőségeinken, és kérjen tőlünk egyedi árajánlatot!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!