OVIP Raktárkezelő Számlázó program webshop szinkron xml soap

Legyen bármilyen webáruháza, most már tökéletesen tudja szinkronizálni az OVIP-pal!

A számítógépes rendszerek az egymás közötti kommunikációjukat az emberi nyelvekhez hasonlóan szintén kérés-válasz formában bonyolítják le, azaz az egyik rendszer kérdez, amire a másik rendszer válaszol, vagy fordítva, ez a folyamat akár többször is megismétlődhet. Leegyszerűsítve kimondhatjuk, hogy a számítógépek egymás közötti "nyelveit" és "nyelvtanát" az egyes protokollok és azok leírásai tartalmazzák.

Az emberi nyelvekkel ellentétben azonban a számítógépes protokollok között hatalmas különbségek lehetnek.

Vannak protokollok, amelyekkel csak alapszintű kommunikáció folytatható le, és vannak protokollok, amelyek használatával gyakorlatilag bármilyen információ megosztható. Napjainkban az XML alapú SOAP protokollok a legfejlettebb technológiák közé tartoznak, amelyek felhasználásával rendkívül hatékony, biztonságos és gyors kommunikáció építhető ki az egyes rendszerek között.

Az OVIP Vállalatirányítási rendszer teljes mértékben átállt a SOAP protokollok használatára.

Az OVIP Rendszer Raktárkezelő programja a webshopokkal is SOAP alapú kommunikációt használ, ezért az OVIP rendszer gyakorlatilag bármilyen webshoppal képes szinte teljes körű adatcserét elvégezni. Ha valaki jelenleg nem használja az OVIP Vállalatirányítási Rendszert, de van webshopja, és ahhoz szeretne egy hatékony, teljes körű raktárkezelő, rendelésfeldolgozó és számlázó programot társítani, azt most már minden eddiginél könnyebben megteheti.

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer rendkívül hatékony segítőtársa a webshop üzemeltetőknek.

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszerben egységes felületen, egyetlen helyen tudja kezelni a termékkezelését, a rendelésfeldolgozást, a partnerkezelést, valamint a számlázást is. A Raktárkezelő programban partnereink a termékeiket teljes körűen tudják kezelni, és az OVIP rendszer a termékadatokat folyamatosan frissíti a hozzákapcsolt webshopokban is. A webshopokból beérkező rendeléseket a Rendelésfeldolgozó programmal egységes felületen fel lehet dolgozni, és néhány kattintással lehet kommissiózni, számlázni, sőt, még akár a futárszolgálat programjának is át lehet adni a rendelések adatait.

Az OVIP rendszer nemcsak webshop üzemeltetőknek, hanem a gazdaság számos más szereplőjének is hatékony vállalatirányítási alternatívát kínál.

Az OVIP Vállalatirányítási rendszer Raktárkezelő, Számlázó és Bolti eladási programjait nemcsak webshop üzemeltetők, hanem kiskereskedők és kereskedelmi üzletet fenntartó vállalkozások is sikerrel tudják alkalmazni. A szolgáltató szektorban működő vállalkozások, például kivitelezők és szervizek, az OVIP Rendszer Munkanyilvántartó és Partnerkezelő programjait tudják hatékonyan alkalmazni.

Amennyiben Önök még nem használják az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszerünket, és felkeltettük érdeklődésüket, nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet is biztosítunk Önöknek.

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!