Online vállalatirányítási rendszer webshop üzemeltetőknek
Érdeklődöm

Vállalatirányítási rendszerünk számos olyan modult tartalmaz, amely kimondottan az online kereskedők és webáruház üzemeltetők jellemző igényeire kínál megoldást. Nem kell többet külön számlát készítenie, raktárat kezelni, vagy partnert felvinni, ugyanis nálunk egy webáruházból jött vásárló összes adata szinkronizálásra kerül!

Miért a webshop üzemeltetőknek?

  • Mert minden webshop üzemeltető álma a mindenre kiterjedő raktár- és készletkezelés. Velünk pedig ez valósággá is válik, hiszen árukészlete folyamatosan szinkronban lesz weboldalával, és ha egy termék elfogyott a raktárból, a vásárló nem fogja tudni megrendelni az oldalról, így elkerülve az esetleges félreértéseket. Az OVIP vállalatirányítási rendszer állandó jelleggel karbantartja a cikktörzseket, így elkerülve a hibázási lehetőséget is.
  • Mert ezen a területen kardinális pont a gyors reagálás, rendszerünk pedig a beérkező rendeléseket automatikusan kezeli, feldolgozásukat pedig még tovább gyorsítja az automatizált számlakészítés is, amellyel egyben a papírmunka is egyszerűsödik.
  • Mert a webshop üzemeltetőknek mindene a Partner. A rendszer partnerkezelőjének segítéségével az adatokat elegendő egyszer felvinnie, majd azokat oda átemelnie, ahol éppen szüksége van rá. Ráadásul lehetősége van külön partnerárakat is kezelnie!

Milyen modulok?

Vállalatirányítási rendszerünk moduláris felépítésű, azaz külön-külön is használható eszközökből építkezik, melyek egymással összehangoltan működve adnak ki egy komplex, mindent átfogó rendszert.

Kimondottan webshop üzemeltetők részére összeállított csomagunk moduljai a következők:

Rendelés program

Partnerek - Bolti program - Napi feladatokHázipénztár - JegyzetekKiadások – Könyvjelzők – Naptár – EszközkezelőDokumentumok – 5 felhasználó – 10 GB tárhely

Ismerje meg közelebbről moduljainkat és azok funkcióit!

Hogyan kerül bevezetésre?

Nem kell megijedni ettől a folyamattól, mivel a rendszer online, így megszűnnek a helyszíni telepítéssel kapcsolatos teendők, egyszerűsödik és felgyorsul a folyamat. Cégünk szorosan együttműködik Ügyfeleivel, ezért nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos kommunikációra, videóhívásos találkozókra. A mindennapokban sem hagyjuk magára az új vállalatirányítási rendszerével: folyamatos supportot, támogatást biztosítunk, valamint a különböző modulok és funkciók használatáról készült bemutató videók biztosítják az azonnali segítségnyújtást!


Nézze meg árainkat! Demó verziót kérek