OVIP – Online vállalatirányítási rendszer hatékonyságra hangolva

Hogy miért bízza az OVIP-ra webáruháza irányítását? Legalább 3 érvünk van rá!

Egyszerűség

Programunk segítségével el tudja elkerülni a dupla termék adminisztrációt, a készletek elcsúszását és a rendelések időigényes feldolgozását.

Gyorsaság

Rendeléseit egységes felületen könnyen és gyorsan lehet feldolgozni, csoportosítani, komissiózni, és egy gombnyomással kiszámlázni.

Szabadság

Felhő alapú megoldást nyújtunk webshopja és fizikai boltja között, így elkerülhetőek a nem teljesíthető rendelések miatti kellemetlenségek.

Könnyebb munka, egyszerű megoldások

Gondoljon bele, hogy mennyit segít a napi munkában, hogy nem kell többet külön számlát készíteni, raktárát kezelni, vagy partnert felvinni!

Ha minket választ, egy webáruházból jött vásárló összes adata szinkronizálásra kerül, mellyel rengeteg időt fog megspórolni.

Webáruháza rendelése beérkezése után automatikus foglalási rendszerünkkel már nem is engedi, hogy boltjában duplán adják el a termékeket!

Érdekel!
Hogy miket tud szinkronizálni? Mindent, ami meggyorsítja belső folyamatait!

Hogy miket tud szinkronizálni? Mindent, ami meggyorsítja belső folyamatait!

  • Alapadatok raktár és webshop oldalról is
  • Képek
  • Paraméterek
  • Árlisták
  • Termék variációk
  • Hasonló és kiegészítő termékeket
  • Mennyiségi kedvezmény
  • Csomagtermékek
  • Rendelések
  • Rendelési státuszok
  • Készletek

A fenti adatok az UNAS és az egyedi webshopoknál tudnak megvalósulni.

Termékszinkron - Pontosan, hisz csak így lehet!

Termékszinkron - Pontosan, hisz csak így lehet!

Termékei alapadatai mellett képei, darabszáma, elérhetősége is villámgyorsan átkerül! Az OVIP a termék készletében történt változását folyamatosan “up to date”-eli, így ott minden esetben az a mennyiség lesz elérhető a vásárlóik számára, amennyi ténylegesen értékesíthető és ezáltal ki is szolgálható! Például ha egy termékre rendelés érkezett és azt már befoglalta a rendszer, vagy esetleg abból a termékből csökkent az elérhető készlet, akkor ezt a állapotot szinkronizálja a rendszer! Időközben beszerzés történt? Akkor is naprakész maradhat!

UNAS-os vagy Shoprenteres webáruháza van? Hátradőlhet, hisz teljeskörű szinkront biztosítunk!

Unas
Shoprenter

Számos Unas webshop tulajdonos már minket választott! Az UNAS-szal történt közös munkánk eredményeként szinte minden termék funkciót az OVIP-ból tud irányítani, legyen ez alapadat, vagy akár speciális funkció. Nemrég indult Shoprenter szinkronunknak köszönhetően pedig a piac másik nagy szereplőjének ügyfelei is megtalálják nálunk számításaikat!

Az OVIP-pal a rendelések, számlázás, készletkezelés gyorsan, és könnyedén kialakítható. Együttműködéseinknek köszönhetően gördülékenyen, és villámgyorsan!

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!