OVIP Munkanyilvántartó Raktárkezelő Program digitális aláírás

Már elérhető a digitális aláírás az OVIP Munkanyilvántartó programjában!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Munkanyilvántartó programja kiválóan alkalmas a szolgáltatást végző vállalkozások számára az éppen folyamatban lévő projektek, munkák, feladatok nyilvántartására, csoportosítására. Van lehetőség az egyes elvégzendő projektek, munkák előzetes megtervezésére, a folyamatban lévőekben az elvégzett munkafolyamatok, beépített alapanyagok és további kiegészítő szolgáltatások rögzítésére, valamint a kész projektek, munkák lezárására, számlázására is. A központi, ügyviteli tevékenységet végző kollégák az esetek többségében a szolgáltatások helyszínén dolgozó kollégák számára munkalapot állítanak ki. Ezen munkalapon pontosan szerepelnek az elvégzendő munkához szükséges információk, leírások is.

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Munkanyilvántartó Programja teljes egészében támogatja a digitális, papírmentes munkalapokkal történő munkavégzést!

Az OVIP rendszerben a munkalapot egyáltalán nem szükséges kinyomtatni! Sokkal jobban támogatott folyamat a digitális munkavégzés, amely adott esetben bármilyen, internetkapcsolattal rendelkező mobileszközzel, azaz tablettel és okostelefonnal is könnyedén elvégezhető. A helyszínen dolgozó kollégának elég csak a mobileszközön megnyitnia a rá vonatkozó munkalapot, és minden információ megtalálható rajta. Van lehetőség a helyszínen elvégzett munkák azonnali dokumentálására is, valamint a helyszínen fényképek készítésére, a munkalapon történő rögzítésére is. Ily módon a teljes munkafolyamat papírmentesen, digitálisan elvégezhető az OVIP Munkanyilvántartó programjában!

Az elvégzett munkák ügyfél általi leigazolására az OVIP Rendszer Munkanyilvántartó Programjában már elérhető a digitális aláírás funkció is!

Amennyiben a helyszíni munkavégzés befejeződött, az elvégzett munkákat szükséges és érdemes az ügyféllel leigazoltatni, átvetetni. Ez a legkönnyebben a digitális aláírás funkcióval érhető el! Képzelje el, hogy az Ön alkalmazottja éppen a helyszínen van egy tablettel a kezében! A kolléga megnyitja az éppen aktuális munkalapot, ott a "Munkalap aláírása" gombra kattint, és a mobileszközön megjelenik az adott munkalap digitális változata, amelyen szerepel az "Aláírás" mező, amely egy speciális mező. Ebben a mezőben az átvevő ügyfél egy érintőtollal rögzíti az aláírását, amely ezután az adott munkalapon a megfelelő helyen megjelenik, mintha csak kézzel lett volna aláírva! És az íly módon aláírt munkalap korlátlan ideig megőrizhető az OVIP felhőalapú rendszerében! Ily módon az adott munkalap teljesen digitálisan, papírmentesen kezelhető, a munka megnyitásától kezdve egészen az átadás-átvétel pillanatáig!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Munkanyilvántartó Programja szoros kapcsolatban áll az OVIP Rendszer Raktárkezelő és Számlázó programjaival is!

Az OVIP Rendszer Munkanyilvántartó programjában természetesen van lehetőség arra is, hogy a Raktárkezelő programban készleten lévő alapanyagokat, termékeket rögzíteni lehet az egyes munkalapokon, mint felhasznált alapanyagokat, termékeket. Amikor az adott projekt, munka befejeződött, akkor a munkalapokon rögzített tételek alapján csupán néhány kattintással a rendszer átvezeti a felhasználót az OVIP rendszer Számlázó programjába, ahol a végleges számla elkészíthető. A számla lezárása után a Raktárkezelő program a felhasznált alapanyagokat, termékeket leemeli készletről, azaz ily módon a készletkezelés is teljes körűen elvégezhető az OVIP Rendszerben!

A Munkanyilvántartó, Raktárkezelő és Számlázó programok az OVIP Online Vállalatirányítási Rendszer integrált részei.

Az OVIP Vállalatirányítási rendszer a Munkanyilvántartó, Raktárkezelő és Számlázó programok mellett többek között tartalmaz még Beszerzéskezelő, Partnernyilvántartó, Eszközkezelő és Kiadáskezelő programokat is, valamint szinte teljes körű Webshop integrációt. Ezekkel a programokkal az OVIP Vállalatirányítási Rendszer gyakorlatilag minden vállalkozás számára hasznos eszköze lehet a vállalkozásának menedzselésére, folyamatainak kezelésére, legyen az adott vállalkozás akár kiskereskedelmi, nagykereskedelmi tevékenységet folytató, vagy akár webshop üzemeltető vállalkozás is!

Amennyiben Önök még nem használják az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszerünket, és felkeltettük érdeklődésüket, nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet is biztosítunk Önöknek.

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!