OVIP - Online vállalatirányítási rendszer hatékonyságra hangolva

Az alábbi gombra kattintva kérheti kollégánk vagy OVIP robotunk segítségét az OVIP rendszer megismerésével kapcsolatban.

Érdeklődöm!

További elérhetőségeink

Irodánk

6723 Szeged, Hajós utca 28/B 1. emelet 5. ajtó

Telefon: +36 20 367 6755

E-mail: iroda@innovip.hu

Cégünkről

Innovip.hu Kft.

Székhely: 6723 Szeged, Gát utca 7/B.

Telephely: 6723 Szeged, Hajós utca 28/B

Adószám: 24901376-2-06

Bankszámlaszám: 11735139-20006974

Miért nincs telefonos supportunk?

Gyakran kérdezitek Tőlünk, hogy miért nincs telefonos supportunk, miért nem válaszolunk technikai kérdésekre telefonon.

Korábban volt telefonos support szolgáltatásunk, ám évek tapasztalatai alapján döntöttünk úgy, hogy az OVIP-on belüli online supportunkat erősítjük.

Ennek egyik oka, hogy gyakran olyan komplex problémákkal kerestek minket, amelynek a megoldása átgondolást igényel, így telefonon nem tudnunk azonnal választ adni. Illetve a szenzitív adatokat kezelése miatt kiemelten fontos, hogy partnereinket hitelt érdemlően be tudjuk azonosítani, mely beazonosításra a support jegy a legalkalmasabb.

Mindazonáltal úgy gondoljuk, hogy a szoftverhasználattal kapcsolatos hibabejelentések, kérdések, ötletek esetében rendkívül fontos a visszakereshetőség. Tehát mindennek legyen nyoma írásban, hogy Te és a kollágáid bármikor el tudják olvasni a fiókból megírt support jegyeket.

Amennyiben mégis szóban szeretnétek OVIP-pal kapcsolatos technikai jellegű kérdéseket megbeszélni, akkor ajánljuk figyelmetekbe online tanácsadásunkat, melyre support felületünkön tudtok időpontot kérni.

Az OVIP csapata az áthelyezett munkanapok kivételével munkanapokon 8:00-tól 16:00-ig válaszolja meg az írásban beérkező support jegyeket.
Telefonon a szerződést értintő kérdésekben, számlafizetési ügyekben és egyéb szolgáltatásainkkal kapcsolatosan kereshettek minket.