OVIP Raktárkezelő Számlázó Rendelés program futárszolgálat export

Adja át a futárszolgálatoknak a címadatokat néhány kattintással!

Webáruházat üzemeltető kereskedők a rendeléseik többségét futárszolgálatok szolgáltatásainak igénybe vételével juttatják el a megrendelt termékeket a vásárlóikhoz. A rendelések csomagolása, és a rendelési adatoknak a futárszolgálatoknak való átadása általában időigényes feladat, sok munkaidőt igényel. Az OVIP Online vállalatirányítási rendszerrel azonban a rendelési adatok átadása könnyen és gyorsan megtörténhet, cikkünkben röviden bemutatjuk, hogyan is történik mindez.

GLS cimkenyomtatás közvetlenül az OVIP Online Válallatirányítási Rendszer Rendeléskezelő programjából!

GLS futárszolgálat igénybevételekor nem kell mást tenni, csak az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Rendelések programjában az adott rendelési bizonylatba belépni, és ott megnyomni a "GLS címke nyomtatása" gombot. Ekkor a program kezelői felületén megjelennek az egyes szolgáltatások, amely szükség esetén kiválaszthatóak, ily módon egyedileg testre szabható a csomagküldés. Miután a szolgáltatások beállításra kerültek, elegendő csupán a "Címke nyomtatása" gombrakattintani, és az OVIP Rendszer azonnal és automatikusan előállítja a címkét, amely letölthető, kinyomtatható.

Lehetőség van a rendelési adatoknak egy adatfájlba történő exportálása is!

Arra is van lehetőség, hogy az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Rendelések programjában a rendelések listájában, az egyes rendelések előtt található jelölőnégyzetekbe pipát helyezve, több rendelés adatait egyidejűleg kiexportálják. Amennyiben a kijelőlés megtörénik, az OVIP rendszer felhasználói felületén megjelennek többlet funkciók, köztük a "Csomagfeladás" is. Erre a funkcióra kattintva megjelenik egy felugró ablak, ahol kiválasztható, hogy mely futárszolgálat részére történik a rendelési adatok exportálása. Az exportálás után letölthetővé válik egy csv (comma-separated values, azaz vesszővel elválasztott értékek) formátumú adatfájl. Eztán már nincs más teendő, csupán annyi, hogy ezt az adatfájlt az adott futárszolgálat programjába beimportálva a rendelési adatok megjelennek, és így nem szükséges kézzel, egyesével feltölteni a rendelési adatokat.

Az OVIP Rendszer Raktárkezelő és Rendelésfeldolgozó programjai az OVIP Vállalatirtányítási Rendszer szerves részei!

Az OVIP Vállalatirányítási rendszer nemcsak webshop üzemeltetőknek, hanem a gazdaság számos más szereplőjének is hatékony vállalatirányítási alternatívát kínál. Az OVIP rendszerben az előbbieken kívül többek között van még Számlázó, Munkanyilvántartó, Kiadáskezelő és Bolti eladó program is. Ezek használatával az OVIP rendszert hatékonyan tudják használni kis- és nagykereskedők, továbbá a szolgáltató szektorban működő vállalkozások is, például kivitelezők és szervizesek is!

Amennyiben Önök még nem használják az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszerünket, és felkeltettük érdeklődésüket, nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet is biztosítunk Önöknek.

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!