Hogyan növelheted üzleted bevételét? Ismerd meg a visszatérő vásárlók fontosságát!

Hűségpontokkal a visszatérő vásárlók számának növeléséért!

A kereskedők körében jó ismert mondás, hogy az ügyfél mindennél fontosabb. Az ügyfelek pedig nem csak egyszer vásárolnak, hanem visszatérnek, ha jó tapasztalatot szereznek az első alkalommal. Éppen ezért a visszatérő ügyfélbázis kiépítése rendkívül fontos. De hogyan lehet hatékonyan visszatérői várásói kört kiépíteni? Cikkünkben összegyűjtöttünk néhány tippet, amelyek segítségedre lehetnek a visszatérő vársárlók számának növelésében. 
 

  1. Kínálj egyedi élményt! Az emberek szeretik, ha különlegesen kezelik őket. Próbálj meg egyedi élményeket kínálni a vásárlóidnak, amelyek megkülönböztetik őket a többiektől. Például, ha egy étterem tulajdonosa vagy, akkor állíts össze egy exkluzív menüt, amely csak a visszatérő vendégek számára elérhető. Vagy ha egy online boltot működtetsz, ajánlj egy exkluzív kedvezményt a visszatérő vásárlóknak.
     

  2. Legyél átlátható és hiteles! Az ügyfelek szeretnek biztosak lenni abban, hogy amit kapnak, az valódi és értékes. Így fontos, hogy mindig transzparens és őszinte legyél. Ezek a tulajdonságok azok, amelyek kiemelnek Téged a vesrenytársaid közül és amelyek biztosítják az ügyfelek bizalmának megszerzését és megtartását.
     

  3. Figyelj az ügyfelek visszajelzéseire! Az ügyfelek visszajelzései rendkívül értékesek lehetnek a visszatérő vásárlói kör építésében. Kérj visszajelzést az ügyfelektől, hogy milyen tapasztalatot szereztek a termékeid vagy szolgáltatásaid használatakor. Ha pozitív visszajelzéseket kapsz, osszd meg őket a közösségi médiában, vagy ajánlj fel jutalmakat az ügyfeleknek, akik hozzájárultak a visszajelzésekhez.
     

  4. Építs személyes kapcsolatokat! Az ügyfelek szeretik, ha személyesen ismerik azokat, akikkel üzletelnek. Próbálj meg személyes kapcsolatokat építeni a vásárlókkal. Ha lehetőséged engedni, akkor küldj nekik személyre szabott ajánlatokat és üzeneteket amelyből érezhetik, hogy igazán törődsz velük. 
     

  5. Biztosíts profi ügyfélszolgálatot! A vásárlói élményt talán semmi sem tudja annyira befolyásolni, mint az ügyfélszolgáloat ninősége. Hogyha a vásárló azt tapasztalja, hogy a kérdéseire, problémáira rövid időn belül, segítőkészen reagának és hatékonyan segítenek a problémái megoldásában, akkor egészen biztos, hogy benyomást keltettünk benne. Viszont ha az ügyfélszolgálat lekezlő, kevetlenül és vonakodva segít, a problmák megoldására több napot, vagy akár heteket kell várni, az garantált ügyfél vesztéshez vezet. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy ponzitív kisugárzású, türelmes és segítőkész embereket alkalmazzunk erre a feladatra. 
     

  6. Vezess be hűségprogramot! A vásárlói hűségprogramok nagyszerű módja annak, hogy ösztönözzük az ügyfeleket a vásárlásra, de mindemellett a megbecsülésüket fejezzük ki irányukba. Kínáljunk különféle hűségprogramokatat, mint például pontgyűjtés, visszatérítés vagy ajándékutalványok. 

Az OVIP Vállalatirányítsi rendszer Hűségpont kezelés  funkciójával már nem csak a boltban történő vásárlások után járó hűségpontokat, hanem az online vásárlók hűségpontjait is kezelheted! Sőt! Magyarországon elsőként az OVIP Vállalatirányítási Rendszerben jelent meg a hűségpontoknak az UNAS webáruházakkal történő teljes körű szinkronizálása! Tudj meg többet az OVIP Hűségpont kezelés funkciójáról itt!

Próbáld ki Te is kötöttségek nélkül OVIP  Vállalatirányítási Rendszerünket és tapasztald meg Te is a felhőalapú munkavégzés számtalan előnyét!

Ha kérdésed merült fel, ne habozz! Vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén!

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!