Ismerje meg vállalatirányítási rendszerünk munkanyilvántartóját!
Érdeklődöm

Szervizesként nehezen tudja nyomon követni folyamatban lévő munkafolyamatait? Melyik fázisban tart a munka, milyen költségek merültek fel, vannak-e egyedi igények, megjegyzések, plusz feladatok? Ezek mind-mind olyan részleteket, amelyeket szinte lehetetlen fejben tartani és követni, ugyanakkor viszont létfontosságúak is a munka szempontjából. Szerencsére OVIP vállalatirányítási rendszerünk munkanyilvántartója tökéletes segítség minden szolgáltatónak, aki szeretné tűpontosan és átláthatóan nyilvántartani folyamatait!

A számlázó, raktárkezelő program és bolti modul után munkanyilvántartó programunk is új külsőt kapott, hogy még modernebb, és könnyebben kezelhető felülettel támogassa a folyamatkezelést. A felszín alatt pedig továbbra is mindenre kiterjedő funkciókat találhatunk, a változatos költségszámításoktól kezdve, a munkalap generáláson át, az egyedi rendszerezésig.

Lássuk az online vállalatirányítási rendszerünk munkanyilvántartójának legfontosabb funkcióit:

1. Egyedi menedzsment

Szabja vállalatirányítási rendszerünk munkanyilvántartóját teljes egészében saját folyamataira! Gondolja át munkafolyamatainak kezelését, és hozza létre az alap kategóriákat, azon belül pedig munkavégzés lépéseinek megfelelő státuszokat. Státuszainak meghatározhatja a sorrendjét, ikonokat rendelhet hozzájuk, vagy akár feladatlistát is. Tegye őket még egyedibbé saját paraméterekkel, amelyeknek még színes címkéket is adhat!

2. Költségkalkulátorok

Számoljon kalkulátor segítségével önköltséget, vagy számlázandó költséget pillanatok alatt! Külön utána számolhat a munkaórának, az anyagköltségeknek, és szükség esetén egyéb felmerülő kiadásoknak is. Egységár-kezelés és részösszegek megjelenítése segíti a pontos elszámolást, az adott tétel mentésével pedig később bármikor újra előhívhatja a felvitt adatokat. Sőt mi több, raktárkezelő programunkkal való szinkronizációnak köszönhetően, készletből is könnyedén tud dolgozni!

3. Minden csak egy gombnyomás!

Az adott munka adatlapján egy helyen láthatja az összes szükséges információt, a megrendelő és számlafizető adatait, a munkavégzés helyét, a munka alapadatait és paramétereit, valamint az elvégzendő feladatokat is. Innen pedig csupán egy gombnyomással generálhat munkalapot, készíthet bizonylatot, használhatja a fent említett kalkulátorokat, oszthat ki új feladatokat, vagy csatolhat akár dokumentumokat is! Ugye milyen egyszerű?

OVIP-tipp: állítsa be OVIP asszisztensét a munkanyilvántartóban, így minden reggel, az Ön által meghatározott időpontban kapni fog egy jelentést az aktuális munkafolyamatokról!

 

Jól jönne egy ilyen program a mindennapi munkavégzésében? Tekintse meg vállalatirányítási rendszerünk többi modulját is, és használja programunkat kedvező havi díjas csomagban számlázónkkal, raktárkezelő programunkkal együtt! Menjen biztosra, próbálja ki vállalatirányítási rendszerünk demó verzióját ingyen, keressen minket elérhetőségeinken!

Vissza