OVIP Vállalatirányítási rendszer – UNAS webáruház szinkronnal

Ismerje meg magyarország jelenleg elérhető egyik
legteljesebb unas szinkronját!

Szinkronizálja webáruházát velünk, és szinte mindent egy helyen, az OVIP-ban kezelhet! Nem kell párhuzamosan két rendszert használnia, programok között váltogatnia, kényelmesen egy helyről irányíthat minden kardinális munkafolyamatot.

Lépjen szintet a webáruház kezelésben, és könnyítse meg mindennapi munkáját!

Milyen funkciókkal segíti vállalkozását szinkronunk?

  • Beérkező rendelések teljes körű kezelése
  • Komplex raktár- és készletkezelés
  • Beérkező rendelések teljes körű kezelése
  • Komplex raktár- és készletkezelés
  • Kedvezmény és árlista kezelés
  • Vonalkód leolvasás

Kezeljen egyszerűen, még olyan kiegészítő funkciókat is, mint a

* változatok * árlisták * termék képek * termék paraméterek * termék státuszok * mennyiségi kedvezmények * csomag termékek * kapcsolódó-, és hasonló termékek * meta adatok *

Nálunk az árak is rugalmasak!

Havi díjas rendszerünkben csak azokért a funkciókért kell fizetnie, amelyeket valóban használ!

Nézze meg árainkat

Szinkron egyszerűen, néhány kattintással!

A legnehezebb részét már kiépítettük Ön helyett, hiszen Excelek segítségével, csupán pár kattintással, egyszerűen átemelheti teljes cikktörzsét az OVIP -ba, és egy gyors ellenőrzést követően már indulhat is az automatizált munka!

Ha szeretné rendeléseit végre átláthatóan kezelni, webáruházát és vállalkozását egy modern és felhasználóbarát vállalatirányítási rendszeren keresztül szabályozni, akkor jó helyen jár! UNAS webáruházát könnyedén szinkronizálhatja felhő alapú programunkkal, így bármikor, bárhonnan kezelheti raktárkészletét, tölthet fel, vagy módosíthat termékeket, állíthat ki számlát, vagy használhatja további, változatos moduljaink funkcióit! Nézzen szét rendszerünk moduljai között, és kérje ingyenes tájékoztatónkat a szinkronizálás részleteiről!

Megimserem az ovip-ot Szeretném kipróbálni

Hírek a webáruházak világából

Így spórolhat órákat egy jó webáruház szinkronnal!

Így spórolhat órákat egy jó webáruház szinkronnal!

Önnek is naponta hosszú órákat vesz igénybe webáruháza megfelelő kezelése? Termékfeltöltés vagy adatmódosítás, készletellenőrzés, rendelések kezelése, és még sorolhatnánk. Ezek mind-mind olyan folyamatok, amelyekhez egy átfogó, könnyen és gyorsan kezelhető rendszerre van szükség, amelynek még ráadásul tökéletes összhangban kell működnie weboldalával is. Ha úgy gondolja ez szinte lehetetlen kihívásnak tűnik, akkor olvassa tovább cikkünket, mert bizony tudjuk rá a megoldást!

Nagykereskedők figyelem! - I. rész: Kedvezmény és árlista kezelés

Nagykereskedők figyelem! - I. rész: Kedvezmény és árlista kezelés

Általánosságban elmondható, hogy a nagykereskedők partnereik számára az árazást különféle módon próbálják kezelni, olykor egészen kacifántos műveletekkel. Alapjában véve azonban kétféle módot különböztethetünk meg, az egyik a százalékos, a másik az árlistás kedvezmény rendszer. Lássuk részletesebben milyen előnyei és hátrányai vannak a két módszernek, és miben tud segíteni az OVIP vállalatirányítási rendszer!

Kezdje az új évet új rendszerrel!

Kezdje az új évet új rendszerrel!

Indítsa be az új évet és egyben vállalkozását is egy modern, kompakt, online vállalatirányítási rendszerrel! Ha úgy döntött, idén a fejlődést helyezi a középpontba, és cégét a legmodernebb eszközökkel fogja koordinálni, akkor ismerje meg az OVIP-ot és kezdje el a változtatást!

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!