Szinkronizálja webáruházát velünk, és szinte mindent egy helyen, az OVIP-ban kezelhet! Nem kell párhuzamosan két rendszert használnia, programok között váltogatnia, kényelmesen egy helyről irányíthat minden kardinális munkafolyamatot.
Lépjen szintet a webáruház kezelésben, és könnyítse meg mindennapi munkáját!
* változatok * árlisták * termék képek * termék paraméterek * termék státuszok * mennyiségi kedvezmények * csomag termékek * kapcsolódó-, és hasonló termékek * meta adatok *
Havi díjas rendszerünkben csak azokért a funkciókért kell fizetnie, amelyeket valóban használ!
A legnehezebb részét már kiépítettük Ön helyett, hiszen Excelek segítségével, csupán pár kattintással, egyszerűen átemelheti teljes cikktörzsét az OVIP -ba, és egy gyors ellenőrzést követően már indulhat is az automatizált munka!
Ha szeretné rendeléseit végre átláthatóan kezelni, webáruházát és vállalkozását egy modern és felhasználóbarát vállalatirányítási rendszeren keresztül szabályozni, akkor jó helyen jár! UNAS webáruházát könnyedén szinkronizálhatja felhő alapú programunkkal, így bármikor, bárhonnan kezelheti raktárkészletét, tölthet fel, vagy módosíthat termékeket, állíthat ki számlát, vagy használhatja további, változatos moduljaink funkcióit! Nézzen szét rendszerünk moduljai között, és kérje ingyenes tájékoztatónkat a szinkronizálás részleteiről!
Önnek is naponta hosszú órákat vesz igénybe webáruháza megfelelő kezelése? Termékfeltöltés vagy adatmódosítás, készletellenőrzés, rendelések kezelése, és még sorolhatnánk. Ezek mind-mind olyan folyamatok, amelyekhez egy átfogó, könnyen és gyorsan kezelhető rendszerre van szükség, amelynek még ráadásul tökéletes összhangban kell működnie weboldalával is. Ha úgy gondolja ez szinte lehetetlen kihívásnak tűnik, akkor olvassa tovább cikkünket, mert bizony tudjuk rá a megoldást!
Általánosságban elmondható, hogy a nagykereskedők partnereik számára az árazást különféle módon próbálják kezelni, olykor egészen kacifántos műveletekkel. Alapjában véve azonban kétféle módot különböztethetünk meg, az egyik a százalékos, a másik az árlistás kedvezmény rendszer. Lássuk részletesebben milyen előnyei és hátrányai vannak a két módszernek, és miben tud segíteni az OVIP vállalatirányítási rendszer!
Indítsa be az új évet és egyben vállalkozását is egy modern, kompakt, online vállalatirányítási rendszerrel! Ha úgy döntött, idén a fejlődést helyezi a középpontba, és cégét a legmodernebb eszközökkel fogja koordinálni, akkor ismerje meg az OVIP-ot és kezdje el a változtatást!