OVIP Vállalatirányítási rendszer – UNAS webáruház szinkronnal
Ismerje meg Magyaroraszág egyik legszéleskörűbb UNAS webshop szinkronját!

Ismerje meg Magyaroraszág egyik legszéleskörűbb UNAS webshop szinkronját!

Lépjen szintet webáruház kezelésben és könnyítse meg mindennapjait!

Az egyedülállóan széleskörű termékadat, készlet, rendelés és hűségpont szinkronnak köszönthetően búcsút inthet a felesleges adminisztrácónak!

Szinkronizálja webáruházát az OVIP-pal és kezeljen szinte minden fontos munkafolyamatot egy helyen!

Milyen funkciókkal segíti vállalkozását szinkronunk?

Egy helyen végezhető termékadat-kezelés!

Felejtse el a webáruházankénti termékadat felöltéseket és módosításokat! Az OVIP -pal több webáruház és bolt terméktörzsét is egy helyen kezelheti! A termékadatokat elengedő csak az OVIP-ba felvinnie, szinkronunk megküldi az adatokat a webáruházaknak is!

Egyszerű és hatékony rendelésfeldolgozás

Az OVIP-pal minden webshopjának megrendeléseit egy helyen kezelheti, ráadásul a rendelések státuszai megküldhetőek az UNAS felé, így a vásárlói mindig tudni fogják, hogy hol tart a rendelésük!

Kivételesen precíz raktárkészlet nyilvántartás

Értékesítsen több webáruházban és fizikai boltban egyszerre, a készletnyilvántartás mindig pontos marad! A Beszerzés generátor pedig a Ön helyett számol, hogy miből mennyit kell pontosan beszerznie az optimális készlet eléréséhez.

Ismerje meg Magyarországon egyedülálló UNAS hűségpont szinkronunkat!

Az OVIP és az UNAS közös munkájának köszönhetőetően Magyarországon elsőként került lefejlesztésre, hogy a bolti vásárlások után jóváírt hűségpontok megküldésre kerülnek az UNAS felé, ahol a bolti és a webáruházban történt vásárlások után jóváírt hűségpontok összedódnak. Vásárlói pedig a gyűjtött pontokat kötöttségek nélkül, a boltban és a webshopban egyaránt beválthatják! Ez ám az igazi szabadság!

Milyen további funkciókkal segítheti az OVIP vállalkozását?

Legyen szó akár több ezer termék egyidejű módosításáról, tömeges számla kibocsátásról, bolti értékesítésről, de akár a beszerzések automatikus kezeléséről, az OVIP-pal mindez nem akadály többé! Az OVIP kifejezetten webshop üzemeltetőknek kialakított csomagjába azokat a moduljainkat válogattuk össze, melyek a leghatékonyabban segítk a webshop tulajdonosokat mindennapi teendőik elvégzésében és céljaik elérésében!

Nézze meg webshop üzemeltetőknek szóló ajánlatunkat és kérje ingyenes teszt felületünket a rendszer kipróbálásához!

Lássuk az ajánlatot! Kérem a teszt fiókom!

Cikkek a webáruházak világából

UNAS webáruház szinkron szinkron - Hibamentesen az OVIP-pal

UNAS webáruház szinkron szinkron - Hibamentesen az OVIP-pal

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer és az UNAS Webáruház Szoftver között alapvetően az alábbi szinkronfolyamatok vannak kialakítva: Termékadat szinkron: az OVIP az UNAS felé megküldi a termékek adatait. Készlet szinkron: az OVIP az UNAS felé megküldi a termékek készletadatait. Rendelés szinkron: az OVIP az UNAS-ból letölti a webáruházba beérkezett rendelések adatait, valamint a feldolgozás alatt lévő rendelések státuszváltozásait az OVIP az UNAS-szal szinkronizálni tudja mindkét irányba.

Így spórolhat órákat egy jó webáruház szinkronnal!

Így spórolhat órákat egy jó webáruház szinkronnal!

Önnek is naponta hosszú órákat vesz igénybe webáruháza megfelelő kezelése? Termékfeltöltés vagy adatmódosítás, készletellenőrzés, rendelések kezelése, és még sorolhatnánk. Ezek mind-mind olyan folyamatok, amelyekhez egy átfogó, könnyen és gyorsan kezelhető rendszerre van szükség, amelynek még ráadásul tökéletes összhangban kell működnie weboldalával is. Ha úgy gondolja ez szinte lehetetlen kihívásnak tűnik, akkor olvassa tovább cikkünket, mert bizony tudjuk rá a megoldást!

Nagykereskedők figyelem! - I. rész: Kedvezmény és árlista kezelés

Nagykereskedők figyelem! - I. rész: Kedvezmény és árlista kezelés

Általánosságban elmondható, hogy a nagykereskedők partnereik számára az árazást különféle módon próbálják kezelni, olykor egészen kacifántos műveletekkel. Alapjában véve azonban kétféle módot különböztethetünk meg, az egyik a százalékos, a másik az árlistás kedvezmény rendszer. Lássuk részletesebben milyen előnyei és hátrányai vannak a két módszernek, és miben tud segíteni az OVIP vállalatirányítási rendszer!