OVIP Esszenciák – Spóroljon webáruház szinkronnal
Érdeklődöm

Önnek is naponta hosszú órákat vesz igénybe webáruháza megfelelő kezelése? Termékfeltöltés vagy adatmódosítás, készletellenőrzés, rendelések kezelése, és még sorolhatnánk. Ezek mind-mind olyan folyamatok, amelyekhez egy átfogó, könnyen és gyorsan kezelhető rendszerre van szükség, amelynek még ráadásul tökéletes összhangban kell működnie weboldalával is. Ha úgy gondolja ez szinte lehetetlen kihívásnak tűnik, akkor olvassa tovább cikkünket, mert bizony tudjuk rá a megoldást!

OVIP online vállalatirányítási rendszerünk számos olyan modult tartalmaz, amely kimondottan kereskedőknek és webáruház üzemeltetőknek készült. Az ő igényeiket szem előtt tartva alkottuk meg raktárkezelő programunkat, bolti és rendelések modulunkat, összhangba hozva számlázó programunkkal és partnerkezelőnkkel. Több éves weboldal és webshop készítési tapasztalatainknak köszönhetően pedig, mindezen programokat és funkcióikat tökéletes összhangba tudjuk hozni webáruházával, hogy vásárlói mindig az aktuális, naprakész információkkal találkozzanak, rendelésüket gyorsan leadhassák, Ön pedig hatékonyan kezelje azokat.

Miért más a mi webáruház szinkronizációnk, mint a többi? Azért mert mi nemcsak az egyik vagy a másik oldalt nézzük, nemcsak vállalatirányítási rendszer vagy webshop szempontjából közelítjük meg a kérdést, hanem mindkettőt figyelembe véve alkotunk meg Önnek egy komplett, működő rendszert. Ezzel a hatékony, szinkronizált, raktárkezelővel ellátott rendszerrel vásárlói igényeit és elvárásait is egyszerűbben tudja kiszolgálni, saját munkavégzése pedig szemmel láthatóan gyorsabbá és sikeresebbé válik.

Hogyan tud Önnek időt spórolni az OVIP-pal történő webshop szinkron?

  • A termékeit elegendő lesz csak egy helyen kezelnie, nem kell feltölteni külön a vállalatirányítási rendszerbe és a weboldalra. OVIP rendszerünk minden lehetséges adatot meg tud adni egy termékről.
  • Új terméket elegendő egyszer létrehoznia a raktárkezelő programunkban, szinkronizációval innen a webáruházba is azonnal megjelenik az adott termék.
  • Az árukészlete folyamatosan szinkronban van a weboldalával, ha egy termék elfogyott a raktárból, a vásárló nem fogja tudni megrendelni az oldalról, így elkerülve az esetleges félreértéseket. Az OVIP vállalatirányítási rendszer állandó jelleggel karbantartja a cikktörzseket, így elkerülve a hibázási lehetőséget is.
  • Minden rendelése egy helyre fut be, az OVIP-ban tudja az összeset kezelni, nincs szükség más programokba ki-be lépkedni.
  • A beérkezett rendelésből automatikusan készíthető számla, amelybe a rendszer áthúzza a megrendelő adatait, így nem kell újra felvinni.
  • OVIP-tipp: Haladó felhasználóknak és marketing guruknak jó hír, hogy minden egyes terméknek meg lehet adni a saját meta címét és leírását, így erősítve a keresőoptimalizálást!

 

A jelenleg piacon lévő vállalatirányítási rendszerek között nem sok akad, amelyik ennyire szerteágazóan ismeri és igazodik is a weboldalak és webáruházak felépítéséhez, mint az OVIP. Cégünk egyik fő tevékenysége a weboldal készítés, így bátran valljuk, hogy mindent tudunk a felmerülő igényekről és lehetőségekről, amelyek egy webshop működtetéséhez kapcsolódnak.
Ha szeretné vállalkozását és webáruházát biztos kezekben tudni, keressen minket elérhetőségeinken!

Vissza