FIFO elvű készletfoglalás webáruházi rendelésekre az OVIP vállalatirányítási rendszerben

FIFO elvű készletfoglalás webáruházi rendelésekre az OVIP vállalatirányítási rendszerben

Az OVIP vállalatirányítási rendszer egyik fontos előnye, hogy nemcsak a készletkezelést automatizálja, hanem a webáruházból érkező rendelések feldolgozását is FIFO (First In, First Out) logika szerint végzi. Ez a megközelítés biztosítja, hogy a rendelések sorrendje alapján történjen a készlet lefoglalása, ami méltányos, átlátható és logikus működést tesz lehetővé.

 

Hogyan működik a FIFO elv a webáruházi rendelések esetén?

  1. 1. A rendelés érkezési sorrendje számít
    Amikor egy új rendelés érkezik be a webáruházból, az OVIP vállalatirányítási rendszer automatikusan megvizsgálja az aktuális készletet, és a legrégebbi, még nem teljesített rendelések élveznek elsőbbséget a készlet lefoglalásakor.

  2. 2. Készletfoglalás részleges elérhetőség esetén is
    Akkor is lefoglalja a rendszer a rendeléshez tartozó (akár részleges) készletet, ha az adott pillanatban nincs elegendő mennyiség raktáron. Így biztosított, hogy a későbbi rendelések nem veszik el a még be nem érkezett termékekből származó készletet a korábbi rendelésektől.

  3. 3. Nem enged újabb rendelést kiszolgálni, ha egy régebbi még nem teljesült
    Akkor sem foglalja le a rendszer az új rendeléshez a készletet, ha az elegendő lenne hozzá, amennyiben egy régebbi rendelés már lefoglalta azt – akkor is, ha a régebbi rendelés még teljesítésre vár.

  4.  

Manuális felülírás – szabadság a raktáros kezében

Bár a FIFO logika kiválóan működik automatikusan, az OVIP vállalatirányítási rendszer teljes rugalmasságot kínál:

  • - Felhasználói jogosultságtól függően a készletfoglalás felülírható

  • - A raktáros manuálisan felszabadíthatja a lefoglalt készletet egy adott rendelésből

  • - Ezután az újabb, akár sürgősebb rendeléshez rendelhető a készlet

  • - A rendszer minden ilyen változást naplóz, biztosítva a nyomon követhetőséget

Ez a funkció különösen hasznos viszonteladók vagy sürgős kiszállítások esetén, ahol előfordulhat, hogy egy újabb rendelés teljesítése prioritást élvez.

 

Webáruház integráció és FIFO működés

Az OVIP vállalatirányítási rendszer szorosan integrálható népszerű webáruházakkal (pl. UNAS, Shoprenter), így a webes rendelések azonnal bekerülnek a FIFO alapú feldolgozási sorba. Nincs szükség manuális beavatkozásra – a rendszer automatikusan végzi a készletkezelést a rendelés időpontja szerint.

 

Összefoglalva:

  • - FIFO alapú készletfoglalás = igazságos és logikus rendeléskezelés

  • - Webáruházból érkező rendelések automatikus sorba állítása

  • - Manuális felülírás lehetősége – teljes rugalmasság

  • - Előre tervezhető, kiszámítható logisztika
     

Az OVIP vállalatirányítási rendszer nemcsak szabályokat ad, hanem rugalmas döntési lehetőségeket is – ideális a modern e-kereskedelem igényeihez.

 

Érdekli az OVIP Vállalatirányítási rendszer? Ismerje meg az összetett funkciókat!

Az OVIP-ban említett Rendelések modulon kívül még számos modul elérhető, melyek segítségével optimalizálhatja és felgyorsítja a vállalkozása működését!

Ha felkeltettük érdeklődését, igényelje ingyenes tesztfelületünket, és próbálja ki programunkat kötelezettségek nélkül!

 

További jó munkát kíván az OVIP csapata!

Vissza
FIFO elvű készletfoglalás webáruházi rendelésekre az OVIP vállalatirányítási rendszerbenRendelés

Nézze meg csomagjainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!