Az OVIP vállalatirányítási rendszer egyik fontos előnye, hogy nemcsak a készletkezelést automatizálja, hanem a webáruházból érkező rendelések feldolgozását is FIFO (First In, First Out) logika szerint végzi. Ez a megközelítés biztosítja, hogy a rendelések sorrendje alapján történjen a készlet lefoglalása, ami méltányos, átlátható és logikus működést tesz lehetővé.
1. A rendelés érkezési sorrendje számít
Amikor egy új rendelés érkezik be a webáruházból, az OVIP vállalatirányítási rendszer automatikusan megvizsgálja az aktuális készletet, és a legrégebbi, még nem teljesített rendelések élveznek elsőbbséget a készlet lefoglalásakor.
2. Készletfoglalás részleges elérhetőség esetén is
Akkor is lefoglalja a rendszer a rendeléshez tartozó (akár részleges) készletet, ha az adott pillanatban nincs elegendő mennyiség raktáron. Így biztosított, hogy a későbbi rendelések nem veszik el a még be nem érkezett termékekből származó készletet a korábbi rendelésektől.
3. Nem enged újabb rendelést kiszolgálni, ha egy régebbi még nem teljesült
Akkor sem foglalja le a rendszer az új rendeléshez a készletet, ha az elegendő lenne hozzá, amennyiben egy régebbi rendelés már lefoglalta azt – akkor is, ha a régebbi rendelés még teljesítésre vár.
Bár a FIFO logika kiválóan működik automatikusan, az OVIP vállalatirányítási rendszer teljes rugalmasságot kínál:
- Felhasználói jogosultságtól függően a készletfoglalás felülírható
- A raktáros manuálisan felszabadíthatja a lefoglalt készletet egy adott rendelésből
- Ezután az újabb, akár sürgősebb rendeléshez rendelhető a készlet
- A rendszer minden ilyen változást naplóz, biztosítva a nyomon követhetőséget
Ez a funkció különösen hasznos viszonteladók vagy sürgős kiszállítások esetén, ahol előfordulhat, hogy egy újabb rendelés teljesítése prioritást élvez.
Az OVIP vállalatirányítási rendszer szorosan integrálható népszerű webáruházakkal (pl. UNAS, Shoprenter), így a webes rendelések azonnal bekerülnek a FIFO alapú feldolgozási sorba. Nincs szükség manuális beavatkozásra – a rendszer automatikusan végzi a készletkezelést a rendelés időpontja szerint.
- FIFO alapú készletfoglalás = igazságos és logikus rendeléskezelés
- Webáruházból érkező rendelések automatikus sorba állítása
- Manuális felülírás lehetősége – teljes rugalmasság
- Előre tervezhető, kiszámítható logisztika
Az OVIP vállalatirányítási rendszer nemcsak szabályokat ad, hanem rugalmas döntési lehetőségeket is – ideális a modern e-kereskedelem igényeihez.
Érdekli az OVIP Vállalatirányítási rendszer? Ismerje meg az összetett funkciókat!
Az OVIP-ban említett Rendelések modulon kívül még számos modul elérhető, melyek segítségével optimalizálhatja és felgyorsítja a vállalkozása működését!
Ha felkeltettük érdeklődését, igényelje ingyenes tesztfelületünket, és próbálja ki programunkat kötelezettségek nélkül!
További jó munkát kíván az OVIP csapata!
Vissza