OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelés Rendelésfeldogozás

Egyszerű, könnyű és gyors rendelésfeldolgozás az OVIP-ban!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer kialakítása során különös figyelmet fektetünk arra, hogy a napi rutinfeladatok elvégzése a lehető leggyorsabban és legkönnyebben elvégezhetőek legyenek. Ezek közé tartozik a webáruházat üzemeltetők számára a bejövő megrendelések feldolgozása is. Az alábbiakban néhány olyan hasznos funkciót szeretnénk kiemelni, amelyek elsősorban azért lettek kialakítva, hogy ezeket a folyamatokat megkönnyítsék.

A bejövő rendelések listájában az egyes rendelési státuszok színnel is megjelölhetőek!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Rendelésfeldolgozó programjában a bejövő rendelések együttes listában is megjelennek, ugyanakkor az egyes rendelési státuszok színnel is megjelölhetőek. Ennek megfelelően már ránézésre, a színek alapján megállapíthatóak az egyes rendelések státuszai, megkönnyítve ezzel a lista feldolgozását.

A bejövő rendelések listájában a rendelések sorában kis jelecskék jelzik az egyes rendelések különféle jellemzőit!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Rendelésfeldolgozó programjában a bejövő rendelések listájában a rendelések mellett a program kis jelecskéket is elhelyez, amelyekre az egeret rávezetve a program a kis jelecske tartalmát is elmagyarázza. Ily módon azonnal láthatjuk egy rendelésről, hogy ki van-e már számlázva, vagy sem, milyen a fizetési módja, futár viszi-e vagy sem, van-e még az adott vevőnek másik nyitott megrendelése is, hogy egyben ki lehessen szolgálni, stb. Továbbá, a rendelés sorszámára az egeret rávezetve azonnal látható az adott rendelés szállítási és fizetési módja, valamint a megrendelésben szereplő tételek is. A megrendelő nevére az egeret rávezetve pedig a megrendelő adatai jelennek meg, a számlázási és a szállítási cím is. Ily módon a listán az egeret végigvezetve azonnal átláthatóak a rendelések belső tartalmai anélkül is, hogy akár egyetlen rendelésbe is be kellett volna lépni!

A rendelési bizonylaton a tételek mellett a "Rendben" mező elősegíti a komissiózást és a végellenőrzést is!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Rendelésfeldolgozó programjában egy rendelési bizonylatba belépve, minden tétel mellett megtalálható a "Rendben" mező is, amely egy jelölőnégyzetet tartalmaz. Ez azt a célt szolgálja, hogy akár a rendelés összeszedése során, akár pedig egy már összeszedett rendelés ellenőrzése során a termékek mellé pipa helyezhető el, valamint a már elhelyezett pipa kivehető, ily módon könnyedén lehet mintegy ellenőrző listaként is használni az OVIP rendszerben egy rendelési bizonylat tételeinek listáját. Ráadásul beállítható, hogy a rendelésben szereplő tételeknél a nevek mellett azok képei is megjelenjenek, megkönnyítve ezzel a termék beazonosítását!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő programja stabil alapot és hátteret biztosít a webáruház készletének kezelésére!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer nemcsak a Rendelésfeldolgozó programot tartalmazza, hanem a rendszer szerves része a Raktárkezelő program is, amely teljeskörű készletkezelést biztosít! Ennek megfelelően, a rendelések listájában egy kattintással azonnal kiszűrhetőek azok a rendelések, amelyek azonnal kiszolgálhatóak, amelyek részben kiszolgálhatóak, valamint azok is, amelyek egyáltalán nem kiszolgálhatóak. A program figyelembe veszi az időrendiséget is, azaz a program azzal számol a készletkezelés során, hogy az egyes rendelések időrendben egymás után kiszolgálásra kerülnek, és ily módon határozza meg a további rendelések kiszolgálhatóságát is!

A rendelések listájában tömegesen lehet rendelési státuszt változtatni, de akár számlázni is!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Rendelésfeldolgozó programban a rendelések listájában az egyes rendelések előtt jelölőnégyzetek találhatóak, amelyek segítségével az egyes rendelések kijelölhetőek. A kijelölt rendeléseken pedig tömeges műveleteket hajthatunk végre, például tömegesen megváltoztathatjuk a rendelések státuszait, tömegesen kiszámlázhatjuk a kijelölt rendeléseket, valamint a csomagfeladást elősegítő adatállományt is le tudunk tölteni a kijelölt rendelések adataiból.

Próbálja ki Ön is az OVIP Vállalatirányítási Rendszer hatékonyságát mindenféle kötelezettség nélkül!

Amennyiben Önök még nem használják az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszerünket, és felkeltettük érdeklődésüket, nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet is biztosítunk Önöknek.

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagjainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!