OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Számlázó program

Hatékony munkavégzés az OVIP-pal - bárhonnan és bármikor!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer felhő alapon működik, azaz az adatokat egy központi adatbázisban, egy roppantul biztonságos és megbízható szerveren tárolja. Ez azon túl, hogy a legkorszerűbb és legmegbízhatóbb technológiák közé tartozik, olyan lehetőségeket is magában rejt, amely a klasszikus, kliensalapú programok esetében elképzelhetetlenek voltak. A lehetőségek tárháza gyakorlatilag korlátlan, cikkünkben a gyakorlati életben a leggyakoribb eseteket mutatjuk be.

Raktárunkban bárhol azonnal hozzáférhetünk minden adatunkhoz!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő és Rendelésfeldogozó programjai nemcsak egy vagy több irodában, hanem akár a raktárban is bárhol hozzáférhetőek. Egy mobileszköz segítségével a raktárban mozogva bármely termék adataihoz azonnal hozzáférhetünk, szükség esetén azon akár azonnal módosíthatunk is. Vevői rendelések összeszedése esetén nem szükséges a rendelési bizonylatok kinyomtatása, azokon a tételek tollal való pipálgatása. Elegendő csupán egy mobileszköz, és a rendelési bizonylat digitálisan, papírmentesen is feldolgozható, az azon szereplő tételek könnyedén összeszedhetőek. És, a termékek melletti pipálás is megoldható digitálisan. Abban az esetben, ha egy rendelésben szereplő terméket nem tudunk valamiért kiszolgálni, abban az esetben a rendelési bizonylat azonnal módosítható attól függően, hogy a terméket kivesszük az adott rendelésből, vagy pedig egy másik, hasonló termékkel helyettesítjük, a rendelési bizonylatra pedig feljegyezhetjük a változást és annak az okát is. Mind a hagyományos kereskedelmi tevékenységet végző partnereink, mind pedig a webshopot (is) üzemeltető partnereink gyakran használják az OVIP rendszert ilyen módon is, gyorsabbá és hatékonyabbá téve ezzel saját működésüket, munkavégzésüket.

Üzleti megbeszélés egy külső helyszínen? Az OVIP-pal ez is megoldható!

Egy laptoppal és élő internetkapcsolattal bárhol azonnal irodát varázsolhatunk környezetünkből! Abban az esetben, ha egy üzleti partnerünk meghív bennünket egy megbeszélésre, az adataink a megbeszélés során is azonnal rendelkezésre állnak. Elegendő csak belépni az OVIP Vállalatirányítási Rendszerbe, és máris friss adatokat láthatunk üzleti és kereskedelmi folyamatainkról, termékeinkről, szolgáltatásainkról, beszerzési és értékesítési tevékenységeinkről egyaránt. Ily módon egy esetleges üzleti döntést megalapozottan, átgondoltan, a tények ismeretében még akkor is meg tudunk hozni, ha épp nem tartózkodunk a saját irodánkban!

Kivitelezési, karbantartási tevékenységet bégzünk, és a munkavégzés helyszínén lenne szükség az OVIP-ra? Minden gond nélkül azonnal elérhető!

Kivitelezési és karbantartási tevékenységet végző partnereink szívesen használják az OVIP Vállalatirányítási Rendszert és annak Munkanyilvántartó programját az egyes munkavégzési helyszíneken is. Egy mobileszköz segítségével az elvégzett munkákat, a felhasznált anyagokat azonnal rögzíthetjük a rendszerbe, nem szükséges ezeket külön papírlapokra feljegyezni, majd pedig az irodában feldolgozásra leadni, ezt már azonnal a helyszínen is elvégezhetjük. Mobileszközünk segítségével fényképeket is készíthetünk a munkavégzés helyszínén, amelyeket azonnal el is menthetünk az adott munkához, amely sok szempontból roppant hasznos lehet a későbbiekben. A Munkanyilvántartó programban pedig van lehetőség egy adott munkalap digitális aláírására is, azaz a munka befejezésével az ügyféllel már a helyszínen, azonnal el tudjuk fogadtatni a munka elvégzését, nem szükséges azt papír alapon kinyomtatni, és úgy aláíratni. Ezzel nemcsak gyorsabbá, de költséghatékonyabbá is válik a szolgáltatási tevékenységet végző vállalkozások működése!

Home Office? Az OVIP-pal azonnal megoldhadtó!

A koronavírus okozta járványhelyzetben sokan vállalták önként, vagy kényszerültek arra, hogy otthon végezzék el az addigi munkájukat, ez pedig mind a vállalkozások, mind pedig a munkavállalók számára sok kihívást és nehézséget jelentett. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszert használóknak azonban óriási előnyt jelentett az OVIP rendszer felhőalapúsága, hiszen a munkavállalók gyakorlatilag egyik napról a másikra át tudtak állni az otthoni munkavégzésre! Az OVIP Raktárkezelő és Számlázó programjaival távol a raktártól és az irodától is el lehetett végezni minden olyan munkát, amelyhez nem volt elengedhetetlenül szükséges a helyszíni jelenlét.

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer használatával még egy hosszú utazással eltöltött időt is hasznosan tud eltölteni!

Előfordulhat olyan, hogy el kell utaznunk valahová, és sok órát töltünk el vonaton, repülőn vagy gépjárműben utasként. Ebben az esetben is van lehetőség az OVIP rendszer elérésére, ily módon, ha szükséges, akkor az utazással eltöltött idő alatt is tudunk hasznos munkát végezni.

Vagy akár csak munkavégzés a teraszon egy gőzölgő kávé mellett!

A jó idő beköszöntével igazából nem is kell feltételnül indokot keresnünk arra, hogy a hosszú bezártság után miért kívánkozunk ki a szabad levegőre! Egyszerűen csak tegyük meg, és élvezzük a napfényt!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer minden vállalkozás számára hatékony vállalatirányítási alternatívát nyújt!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő, Számlázó, Munkanyilvántartó és egyéb programjai mind a kis- és nagykereskedők, mind pedig a szolgáltatók számára nyújt hatékony segítséget szolgáltatási folyamataik kezelésébem, menedzselésében!

Amennyiben Önök még nem használják az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszerünket, és felkeltettük érdeklődésüket, nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet is biztosítunk Önöknek.

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!