OVIP Raktárkezelő Program készletkezelés komissiózás polchely

Hogyan tudsz szintet lépni a raktárkezelésben?

Vannak kereskedők, akiknek elegendő egy kis raktár, mert a termékpalettájuk és a termékeik méretei nem igényelnek túl nagy helyet, míg mások akár több ezer négyzetméternyi raktárral dolgoznak, nagyon sokféle és esetleg nagy méretű termékekkel is. A különböző méretű raktárak kezelése, és az azokban történő komissiózás egészen más folyamatokat igényelnek. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programjában 3 fő eljárás érhető el. Cikkünkben ezeket mutatjuk be!

 

Kisebb raktáraknak hatékony megoldás az egyszerű komissiózás!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő és Rendeléskezelő Programjában mindenki számára elérhető az egyszerű komissiózás funkció. De hogyan is működik mindez? Az OVIP rendszerben egy rendelésbe belépve, minden tétel mellett található egy "Rendben" mező jelölőnégyzettel, amelybe pipa helyezhető el. A komissiózás, azaz a rendelési tételek összeszedése során a már összeszedett tételek mellé pipa helyezhető el, így nyomon lehet követni a már összeszedett, valamint a még összeszedésre váró tételeket. A program a komissiózás félbehagyása esetén is megjegyzi a megjelölt tételeket, így nem probléma a komissiózás valamilyen okból történő félbeszakítása sem. A komissiózás után a pipák akár ki is vehetőek a jelölőnégyzetekből, így ha szükséges, akkor akár utóellenőrizni is lehet egy-egy rendelést. A rendelésben szereplő tételek mellett azok képei is megjeleníthetőek, ezzel is megkönnyítve a termék beazonosítását.

 

A polchely kezelés LITE funkcióval még hatékonyabb a készletkezelés és a komissiózás!

Nagyon hasznos raktározási módszer, ha a raktárak különböző kisebb részekre osztjuk fel, és ezeket valamilyen módon megjelöljük. Ezeket a kisebb részeket az OVIP rendszer raktárkezelő programjában polchelyeknek hívjuk. A raktárnak ez a felosztása sok szempontból hasznos, például a komissiózás és a leltárazás terén is. Abban az esetben, ha a raktárunkat polchelyekre osztottuk fel, és minden egyes termékünknek fix, dedikált helye van, vagyis egy-egy terméket mindig ugyanazon a helyen találjuk meg, akkor nagyon hasznos funkció az OVIP rendszerben a polchely kezelés LITE!

A funkció használata esetén minden egyes terméknek megadható, hogy melyik polchelyen található. Ezáltal egyrészt mindenki, még az új kollégák számára is, könnyen és gyorsan megtalálhatóak a termékek, másrészt pedig sokkal hatékonyabbá válik a komissiózás is! A komissiózás során ugyanis nemcsak egy, hanem akár több rendelés is kijelölhető, és az OVIP rendszernek a kifejezetten a komissiózásra kialakított felületén a program megjeleníti a komissiózandó termékeket polchelyenként is. A program a polchelyek megnevezései alapján megtervezi a lehető legrövidebb utat a raktárban a komissiózáshoz, irányítva ezzel a komissiózó kollégát! Ezzel a funkcióval akár 5-10, vagy még több rendelés is összeszedhető a raktár egyetlen bejárásával!

A polchely kezelés LITE funkciót részletesebben ebben a cikkben mutatjuk be.

 

A polchely kezelés PRO funkcióval a legmagasabb szintű készletkezelés és komissiózás érhető el!

A polchely kezelés PRO funkció, habár mindazt tudja, mint amit a polchely kezelés LITE, mégis hatalmas előrelépést jelent azoknak, akik nagy raktárral és sokféle termékkel dolgoznak. A polchely kezelés PRO funkció használata esetén ugyanis a termékeknek nincsen fix, dedikált polchelyük, hanem egy termék több polchelyen is elhelyezhető! A program minden terméknél pontosan nyilvántartja azt, hogy mely polchelyen vagy polchelyeken vannak elhelyezve. Ennek megfelelően a raktárban nem szükséges a termékeket egymás mellé elhelyezni, hiszen például lehet, hogy ott éppen már nincs is hely.

A komissiózás során pedig a program az időrendiséget veszi figyelembe, azaz a komissiózási útvonalat úgy tervezi meg, hogy a legrégebben elhelyezett terméket ajánlja fel összeszedésre, így el lehet kerülni, hogy egy termék beragadjon valamelyik polchelyen. Természetesen a komissiózó kolléga ezen tud módosítani is, vagyis teljesen rugalmasan kezelhető az, hogy mely polchelyekről történik a termékek összeszedése. Lehet, hogy egy adott termék tegnap a raktár egyik részében volt, ma pedig már teljesen máshol van, de ez nem probléma, mert az OVIP Raktárkezelő Program mindezt pontosan nyilvántartja!

 

Takaríts meg időt és költséget, és tedd hatékonyabbá a működésedet!

A készletkezelés és a komissiózás során egy hatékony folyamatkezeléssel rengeteg időt és költséget lehet megspórolni! Aki dolgozott már raktárban, az biztosan járt már úgy, hogy hosszú percekig keresgélt egy-egy terméket, mire végre megtalálta. A polchely kezeléssel mindez kiküszöbölhető, és egy nagyobb raktárban, több komissiózó kolléga munkavégzése esetén hihetetlen hatékonyságot tud biztosítani! A rendelések összeszedése és kiszolgálása látványosan felgyorsul, így mindez gyakorlatilag a vállalkozás egészére pozitívan hat! Nem szükséges papír alapon komissiózni, és az egyes kollégák azonnal látják azt, ha egy rendelés összeszedésre került, és az már csomagolható és számlázható is!

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, kérésedre szívesen bemutatjuk ezeket a funkciókat, valamint a teljes az OVIP Vállalatirányítási Rendszert is!

Ha megtetszett Neked az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programja, és kíváncsi vagy rá, hogy hogyan működik, akkor nyugodtan keress bennünket az alábbi kapcsolati linken, és nagyon szívesen bemutatjuk Neked a programot, valamint tesztfelületet is biztosítunk a program kipróbálásához!

A kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tudsz lépni!

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!