OVIP Vállalatirányítási Rendszer: Jótállási jegyek egyszerű és hatékony kezelése kereskedelmi vállalkozások számára

Így kezeld a jótállási jegyeket az OVIP-ban!

Bizonyos típusú termékek értékesítése esetén, mint például elektronikai cikkek vagy informatikai eszközök a kereskedőknek a termék minőségére vonatkozóan garanciát kell vállalniuk. Ezt a garanciavállalást a jótállási jegy átadásával biztosítják a vásárló felé.

A jótállási jegy részletezi a termék adatait és a jótállási feltételeit, időtartamát, valamint tartalmazza a vásárlás dátumát és az esetleges további információkat. Abban az esetben hogyha a vásárolt termék a jótállási időszakon belül meghibásodik, akkor a vásárló felkeresheti a kereskedőt és jogosult a korábban megvásárolt termék ingyenes javítására vagy egy új cseretermékre.

 A jótállási jegy kiállítása jogszabályi követelmény, így nem elhagyható, ezzel pedig jelentős adminisztrációs terhek hárulnak a kereskedők számára. Ennek az adminisztrációs tehernek a csökkentésében hivatott segíteni az OVIP Vállalatirányítási Rendszer jótállási jegy funkciója! Nézzük is meg közelebből, hogy hogyan is működik jótállási jegy funkció az OVIP Vállalatirányítási Rendszerben! 
 

Hozzunk létre különböző jótállási jegy sablonokat! 

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Számlázó moduljának Jótállási jegy sablonok nevű almenüpontja alatt hozhatunk létre korlátlan számban jótállási jegy sablonokat. A jótállási jegy sablon szövegét egy szövegszerkesztő mezőbe adhatjuk meg, mely szerkesztő mező segítségével akár képeket is beilleszthetünk a jótállási jegy sablonunkba,  így lehetőségünk van akár igen látványos, egyedi jótállási jegy sablonok létrehozására is. 

A termék nevét, gyártóját és egyéb változó adatokat joker karakterekkel rögzíthetjük a jótállási jegy sablonunkra és ezeket a joker karaktereket  a jótállási jegy kiállításakor a rendszer automatikusan kitölti az adott termék adataival.
 

Rendeljünk jótállási jegy sablonokat a termékeinkhez! 

Ha létrehoztuk a jótállási jegy sablonjainkat az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Számlázó moduljában, akkor nincs más dolgunk, mint az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő moduljában megkeressük azon termékeinket, melyekre garancia vállalási kötelezettségünk, s ezzel együtt jótállási jegy kiállítási kötelezettségünk van. 

A termék adatlapján állíthatjuk be az adott termék jótállási jegy sablonját, amelyet a rendszer a jótállási jegy nyomtatásakor és email küldésekor a rendszer alapértelmezettként kezel.

Abban az esetben hogyha nem adtunk meg a termékek adatlapján alapértelmezett jótállási jegy sablont, a rendszer nem küldi el a számla emailben a termék jótállási jegy sablonját, így a számla kiállítása során kell kiválasztanunk a nyomtatni kívánt jótállási jegy sablont, és a nyomtatott jótállási jegy sablont kell átadunk a vásárló részére. 

Természetesen az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő moduljában a jótállási jegy sablonokat akár tömegesen is rögzíthetjük a termékeinkhez a cikkszám alapú tömeges Exceles módosítás segítségével, így szempillantás alatt hozzárendelhetjük a termékeinkhez a jótállási jegy sablonokat. 
 

Tudd meg, mely modulokban állíthatsz ki jótállási jegyeket az OVIP Vállalatirányítási Rendszeren belül!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszeren belül a Számlázó modulban és a Bolti modulban van lehetőségünk az értékesített tételekhez jótállási jegy sablonokat kiállítani. 

Számla kiállítás esetén a kiállított bizonylaton a tétel neve mellett megjelenő jótállási jegy nyomtatás ikonra kattintva kezdeményezhetjük a termék jótállási jegyének nyomtatását. 

Bolti értékesítés esetén ha az értékesítés számla kiállításával zárul, akkor a számla kiállításnál leírtak szerint nyomtathatjuk ki a garanciális termékek jótállási jegyeit. Ha azonban a Bolti modulban lezárt értékesítést blokk kiállításával zártuk, akkor az értékesítéshez kötődő jótállási jegy sablonok nyomtatásához az adott értékesítés bizonylatában található Jótállási jegy nyomtatása gombra kattintva nyomtathatjuk ki az értékesített termékek jótállási jegyeit. 
 

Küldd el a jótállási jegyeket emailben!

Abban az esetben hogyha olyan terméket számlázunk ki, amelynek az adatlapján alapértelmezett jótállási jegy sablont állítottunk be, akkor a számla emailben történő elküldésekor a rendszer a számla mellé elküldi a számlán szereplő garanciális termékek jótállási jegyeit is, melyek a számla letöltő aloldalon megtekinthetők és letölthetők. 

A jótállási jegyek emailben történő elküldésével megspóroljuk a nyomtatás költségeit és idejét, valamint további előny, hogy a számla link korlátlan ideig elérhető, így a vásárló számára a jótállási jegyek is bármikor elérhetők és letölthetők.
 

Érdekli az OVIP Vállalatirányítási Rendszer? Ismerje meg az összetett funkciókat!

Az OVIP Vállalatirányítási Raktárkezelő a cikkben említett Számlázó, Raktárkezelő  és Bolti modulokon kívül még számos további modult is programokat tartalmaz, melyek segítségével optimalizálhatja és felgyorsítja a vállalkozása működését!

Ha felkeltettük érdeklődését, igényelje ingyenes tesztfelületünket, és próbálja ki programunkat kötelezettségek nélkül!

 

További jó munkát kíván az OVIP csapata!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!