OVIP Jó tudni – A világ leggyorsabb komissiózása

A világ leggyorsabb komissiózása

Bizony, az OVIP vállalatirányítási rendszer raktárkezelő programjának segítségével megvalósítható a világ egyik leggyorsabb komissiózása! A legtöbb hazai cégnél még mindig a jó öreg papírral szaladgálás-összekészítés a standard folyamat, szerencsére azonban van megoldás a munkafolyamat gyorsítására, az értékes munkaórák spórolására! Mutatjuk, hogyan történik a komissiózás az OVIP vállalatirányítási rendszerben, és hogy miért ez az elérhető leggyorsabb megoldás!

A komissió szó fogalmát egy rutinos kereskedőnek, aki a raktárból nap, mint nap készít össze rendelésre árut, nem is kell megmagyarázni. A komissiózás folyamata viszont nagyon változó tud lenni a hazai cégeknél, sajnos azonban a legtöbb esetben még mindig papíralapú dokumentációval, rendezetlenül keresgél a raktáros, hogy egyesével készítse össze a rendeléseket.

És pontosan ez az a pont, ahol egy cég rengeteg felesleges órától és sok-sok kilométertől tud megszabadulni, ha működését és munkafolyamatait segíti egy jó vállalatirányítási rendszer, és raktárkezelő program.

Az OVIP vállalatirányítási rendszerrel Magyarországon egy igen egyedülállóan optimalizált komissiózással tudjuk segíteni ügyfeleinket. Lássuk, a gyakorlatot, hogy is néz ki ez az optimalizált folyamat a napi használatban, 5 egyszerű pontban:

1. A raktáros munkatárs a Rendelések modulunkban kiválasztja, hogy mely rendeléseket szeretné összeszedni.

2. Az OVIP rendszer, a raktárkezelő program alapján megtervezi a legoptimálisabb útvonalat, hogy ne kelljen egyesével oda-vissza menni a raktárban, hanem csak egyszer kelljen végigmenni a raktáron, az összes kiválasztott rendelés összekészítésére.

3. A raktáros kolléga ezen az útvonalon elindulva, külön tárolóhelyekre párhuzamosan pakolja az árut.

4. A bepakolt árut egy gombnyomással meg tudja jelölni, így fogyasztva egy generált összesített virtuális kosarat.

5. Az OVIP vállalatirányítási rendszer automatikusan megjelöli azon rendeléseket, amik már túl vannak a komissiózáson, így mehetnek is szállításra.

Ugye, mennyire egyszerűbbnek tűnik így a komissiózás folyamata? Az OVIP vállalatirányítási rendszerrel és raktárkezelő programmal jelentősen optimalizálhatja folyamatait, így spórolva rengeteg munkaórát és költséget!

Ismerje meg raktárkezelő programunk további hasznos funkcióit is, sőt mi több, próbálja ki komplett vállalatirányítási rendszerünket! Az ingyenes demóverzióért keressen minket elérhetőségeinken!

Vissza

Nézze meg csomagjainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!