Kétségkívül minden webáruház tulajdonos célja az eladásainak növelése, a nagyobb bevétel generálása, ennek pedig egyik alapja a vásárlás közbeni folyamatos kosárérték növelése. Hogyan lehet ezt a gyakorlatban megvalósítani? Megmutatjuk, hogy OVIP vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programjában milyen funkciók segítik elő a kosárérték növelését!
A marketing szakmában a kosárérték növelés terén két metódust érdemes ismerni és használni: az upsale (felülértékesítés), és a cross-sale (keresztértékesítés) módszerét. Előbbi azt jelenti, amikor egy adott termék helyett sikerül annak a nagyobb, drágább verzióját eladnunk, utóbbi pedig, ha a választott termék mellé továbbiakat is sikerül kosárba tetetnünk a vásárlóval. Klasszikus gyakorlati példája ezeknek a módszereknek a gyorséttermek eladási szokásai: szendvics mellé kérjen krumplit is, úgy olcsóbb, nagyobb üdítővel még jobban jár, és a többi. Webáruházak esetében ezek az eladási folyamatok ugyanúgy megvannak, sőt automatizálhatók, hiszen az ajánlásokat elvégzi helyettünk a motor, Önnek csupán a beállításokat kell elvégeznie a háttérben.
OVIP vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programjában a termékeknél meg lehet adni ún. kiegészítő termékeket, amelyeket a kiválasztott termék mellé még megvásárolhat a vásárló. A tökéletesen kiépített webáruház szinkronnak köszönhetően, ezeket az információkat a raktárkezelő programból átküldjük a webáruházba, így a rendszer mindig felajánl a vásárlónak a kosárba tett termékhez kapcsolódóan további termékeket vásárlásra, így növelve a kosár értékét.
Ismerje meg vállalatirányítási rendszerünk raktárkezelő programjának további hasznos funkcióit is, amelyek elősegítik vállalkozása sikerességét! A raktárkezelő program mellett számlázót, bolti modult és további kereskedőknek szóló hatékony modulokat is talál speciális csomagajánlatainkban. Mielőtt döntene, próbálja ki ingyenes demóverziónkat, keressen minket elérhetőségeinken!
Vissza