3. Megmutatja, mely termékek a sikeresek
Fontos meghatározni, hogy mely termékeink kelendőek, és melyek nem. Egy leltár program pedig pontosan ezt mutatja meg: ha egy termék hosszú ideje, nagy mennyiségben áll a polcokon, akkor nehezen vagy alig eladható a termék, míg azok az áruk, amiket állandóan újra kell rendelni, hogy legyen raktárkészleten, azok jelentik a legnagyobb bevételi forrást. Ezekkel az információkkal lehetőség van csökkenteni a fenntartási költségeket.
4. Optimalizálja a készletrendelést
A leltár megmutatja a raktárban a készlethiányosságokat, vagy éppen ellenkezőleg, hogy melyek azok a termékek, amelyek jól teljesítettek az eladásokban. Ezen felül viszont egy leltár után felismerhető az is, ha esetleg a raktárkészlet nagy része sérült, eltűnt, vagy még sem érkezett akkora mennyiség, mint a megrendelés szerint kellett volna. Az ilyen problémák felderítése segít a rendelések megtervezésében, és biztosítja, hogy ne lépjen fel hiány.
OVIP-Tipp: használja raktárkezelő programunk beszerzés generátor funkcióját, a rendelés tökéletesítése érdekében!
5. Konkretizálja az árazási stratégiát
Egy leltár program segítségével világossá válnak a bevételek, és ez tökéletes lehetőséget ad az eladások, a profit analizálásához. Egy jó időben elvégzett felülvizsgálat az árazási stratégiában elengedhetetlen a profit maximalizáláshoz.
Összességében elmondható, hogy egy leltár után, ha az ember átlátja a raktárában lévő helyzetet, akkor képes lesz új lehetőségeket felfedezni, arra nézve, hogy hogyan tudja növelni a bejövő profitot és sikeresebbé tenni a vállalkozását. Ha ehhez profi segítséget szeretne, próbálja ki raktárkezelő programunkat, kérje OVIP vállalatirányítási rendszerünk ingyenes demóverzióját még ma!
Vissza