OVIP vállalatirányítási rendszer rendelések kezelése készlet

Rendeléseknél az OVIP segít, hogy melyek az azonnal teljesíthetőek!

Webshop üzemeltetőknek napi megoldandó feladatot jelent a beérkező rendelések szétválogatása, csoportosítása különféle szempontok szerint. Az egyik ilyen szempont az, hogy az aktuális raktárkészlet alapján azonnal kiszolgálható-e egy rendelés, avagy sem. Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő és Rendeléskezelő Programjában több olyan hasznos funkció is szerepel, amelyekkel mindez csak néhány kattintással megállapítható! Cikkünkben ezeket a funkciókat mutatjuk be!

 

A funkciók hátterét az OVIP Rendszer Raktárkezelő Programja biztosítja!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer egy egységes rendszer, amelyben az egyes modulok, azaz részprogramok szoros kapcsolatban állnak egymással, és közös adatbázist használnak. Ezért az OVIP-ban a rendelések feldolgozásának az egyik hátterét a raktárkezelő program adja, amely mindig friss készletadatot biztosít. Az OVIP rendszer raktárkezelő programja egy-egy terméknél nemcsak azt a készletet tartja nyilván, amely éppen a polcon van, hanem figyelembe veszi azt is, hogy a már beérkezett, de még ki nem szolgált rendelésekben szerepel-e az adott termék, vagyis az adott termékből mennyi az, amely ténylegesen eladható. Az OVIP rendszer raktárkezelő programjában megtalálható készletértékekről ebben a cikkünkben olvashatnak részletesebben.

 

A készletellenőrzés funkció egyetlen kattintásra megmutatja a kiszolgálható rendeléseket!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer Raktárkezelő Programjában a rendelések listájában sokféle listázási és szűrési lehetőség van. Az egyik ilyen szűrési lehetőség a készletellenőrzés funkció, amellyel egyetlen kattintásra -  a raktárkezelő programban meglévő készletadatok alapján - kiszűrhetőek azok a rendelések, amelyek azonnal kiszolgálhatóak, amelyek részben kiszolgálhatóak, valamint azok is, amelyek egyáltalán nem kiszolgálhatóak. Ezeket ezután csoportos kijelöléssel akár azonnal másik rendelési státuszba is áttehetjük attól függően, hogy ezekkel a rendelésekkel mi lesz a következő teendő. Például az összeszedhetőeket átadhatjuk komissiózásra, a többit pedig a beszerzésnek, de az OVIP rendszerben ezek a státuszok szabadon beállíthatóak.

 

A rendelések beérkezési sorrend alapján történő kiszolgálása esetén a készlet ellenőrzése tovább finomítható!

Abban az esetben, ha a beérkezett rendeléseket szigorúan időrendi sorrendben szolgáljuk ki, vagyis a legrégebben beérkezett rendelést szolgáljuk ki először, akkor használni tudjuk az OVIP rendszer rendelésfeldolgozó programjának a készletfoglalás funkcióját is! Ez egy speciális algoritmus, amely lemodellezi a rendelések időrendi sorrendben történő kiszolgálását. Ennek megfelelően azok a rendelések, amelyek ugyan kiszolgálhatóak lennének az aktuális raktárkészletből, de a rendelések időrendi feldolgozása során az adott rendelésekhez érve már nem lennének kiszolgálhatóak, a rendszerben nem kiszolgálható jelölést kapnak. Természetesen az egyes készletfoglalások felhasználói beavatkozással felülírhatóak, módosíthatóak. A gyakorlatban ez az egyedi modellező algoritmus nagyon hatékony készletellenőrzési funkciót biztosít a felhasználók számára!

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, és szeretné megismerni az OVIP Vállalatirányítási Rendszert, akkor nyugodtan jelezze felénk!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer egy olyan összetett rendszer, amely a Rendelésfeldolgozó, Raktárkezelő és Számlázó Programok mellett még számos más hasznos program is található! Az OVIP rendszert bárkinek szívesen bemutatjuk, és tesztfelületet is biztosítunk a program kipróbálásához, természetesen mindezt díjmentesen! Ehhez nem kell mást tenni, csak az alábbi kapcsolati linkre kattintani, és az igényt jelezni felénk!

A kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tudsz lépni!

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!