Szinkronizációval a hatékony raktárkezelésért és számlázásért!

Szinkronizációval a hatékony raktárkezelésért és számlázásért!

A számlázó és raktárkezelő programok az üzleti folyamatok hatékony irányításának fontos eszközei. Azonban az igazi előnyük akkor érhető el, ha ezek a programok szinkronizálnak egymással.

A kereskedelmi folyamatok eredményes irányításához nélkülözhetetlen, hogy a számlázó és raktárkezelő programok együttesen dolgozzanak. Az áruk és szolgáltatások értékesítése során keletkezett számlák, szállítólevelek és egyéb dokumentumok kezelése, az áruk raktárban történő mozgatása és a raktárkészlet nyomon követése mind olyan feladatok, amelyek hatékony megoldása érdekében a két rendszer összehangolt működése szükséges.

 

Az egymástól függetlenül működő számlázó és raktárkezelő programok nem csak számos problémát okozhatnak, de az üzleti folyamatokat is lassíthatják!

Ha a raktárkezelő és számlázó programunk közötti adatáramlás nincs összhangban, akkor előfordulhat hogy a raktárkezelő programunk olyan terméket jelez készleten lévőnek, amelyet korábban már értékesítettettünk. Hogy ez hogyan lehetséges? A két rendszer szinkronizációjának hiánya miatta a számlázással nem kerülnek le a termékek automatikusan a raktárkészletről és később sem kap a raktárkezelő információt arról, hogy a termékből fogyás történt.

De az is megeshet, hogy raktárkezelő program nem tudja átadni az aktuális készlet információt a számlázó progrmanak, ezért olyan termékek kerülhetnek kiszámlázásra, amelyek valójában nincsenek a raktárban.
Mindezen hibák pedig a vevői elégedetlenséget és a cég hírnevének csorbítását eredményezhetik.

 

Az egymással folyamatos szinkronban lévő számlázó és raktárkezelő programok hatékonyan oldják meg ezt a problémát!

A két rendszer összekapcsolása lehetővé teszi, hogy a raktárkészlet frissítése azonnal megtörténjen mindkét rendszerben, így az értékesítési folyamat során mindenkor a valós készletmennyiség jelenik meg az értéksítő kolléga számára. A termék eladásával pedig a termék raktárkészlete is automatikusan csökken.

Az összehangolt működés további előnye, hogy csökkenti a manuális adatrögzítés szükségességét. Ha a két rendszer automatikusan kommunikál egymással, az rövidíti az kereskedelmi folyamatok időtartamát és csökkenti a hibák lehetőségét. A manuális rögzítések során ugyanis nagyobb a tévedések kockázata, hiszen az emberi tényező mindig jelen van.

 

Egymással szinkronizáló raktárkezelő és számlázó programot keres? A legjobb helyen jár! 

OVIP Vállalatirányítási rendszerünk Raktárkezelő és Számlázó modulunk folyamatos szinkronban állnak egymással. Így mikor számlát készítenek, vagy bolti értékesítés történik, akkor a termékek automatikusan lekerülnek a raktárkészletről, a friss készletet pedig a szinkron azonnal megküldi a számlázó modulnak és a bolti modulnak  egyaránt. Kérje ingyenes demo felületünket még ma és ismerje meg a hatékony raktárkezelés és számlázás világát!   

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!