Ha eddig azt gondolta képtelenség több webáruházat egyetlen rendszerből, hatékonyan és átláthatóan kezelni, akkor itt az ideje, hogy megismerkedjen OVIP vállalatirányítási rendszerünkkel! Mert bizony igaz, az OVIP segítségével, egy átfogó rendszerből kezelheti akár több webáruháza termékeit és eladásait is, külön-külön kezelve az árakat, illetve az eladhatóságot. Ismerje meg vállalatirányítási rendszerünket, és annak speciális raktárkezelőjét, ami lehetővé teszi az eddig elképzelhetetlent is!
Az OVIP vállalatirányítási rendszer egyedülállóan képes egyszerre több webáruházat is kezelni, és azok beállítási lehetőségeiben sincs kompromisszum, se a raktárkezelő programban, se a rendelési modulunkban! Bármennyi webáruház csatolható az OVIP vállalatirányítási rendszerhez, és így raktárkezelő programunkhoz, egyedül arra kell figyelni, hogy a termékeknél meg lehessen adni, hogy
- melyik webáruházban adható el az adott termék,
- milyen áron adható el webáruházanként,
- és hogy boltban eladható-e a termék.
Ezek alapján akár minden webáruházban külön áron lehet eladni a termékeket, és még az is beállítható, hogy egy adott termék egyik, másik vagy esetleg az összes webáruházban eladható-e.
Az OVIP vállalatirányítási rendszer készítésénél nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy minél több adatot lehessen szinkronizálni a webáruházzal, így egyedülálló módon nálunk valósulhat meg az, amivel rengeteg munkaórát takaríthat meg: a termékeket és a rendeléseket elegendő csak az egy helyen, az OVIP-ban kezelnie.
Ismerje meg vállalatirányítási rendszerünk moduljait, raktárkezelő programunk és rendelés modulunk funkcióit! Kérje ingyenes demóverziónkat elérhetőségeinken!
Vissza