OVIP Vállalatirányítás Számlázó Raktárkezelő Rendelésfeldolgozó

Útvonaltervezős komissiózás az OVIP-ban

Az OVIP Vállalatirányítási rendszer Raktárkezelő és Rendelésfeldolgozó programjának használatával felhasználóink rengeteg időt és energiát spórolhatnak meg az áruösszeszedés, azaz a komissiózás elvégzésekor. De hogyan is működik mindez?

Raktárkezelő programunkban ügyfeleink nemcsak egyedi raktárakat, de az egyes raktárakon belül polchelyeket is tudnak kezelni.

A polchelykezelésnek az az óriási előnye, hogy ezzel a módszerrel a raktárat, üzlethelyiséget több szakaszra lehet osztani, bármilyen, egyedileg meghatározott szempontok szerint. Az árukészletnek pedig a polchelyek szerinti elhelyezésével, rendszerezésével már a termékek puszta fizikai elhelyezkedése is egyfajta rendszerezettséget alkot.

Ennek a rendszerezettségnek a felhasználásával az OVIP Rendszer segítségével a felhasználó úgy tud összeszedni egyszerre több rendelést is, hogy minden szükséges polchelyet csak egyszer kell felkeresnie, hisezn az OVIP megtervezi a legoptimálisabb útvonalat a raktárban.

Az OVIP Rendszer Raktárkezelő és Rendelésfeldolgozó programjában a felhasználónak csak annyit kell tennie, hogy az összeszedni kívánt rendelési bizonylatokat kijelöli, és a program a rendelési bizonylatokon szereplő árukat összesíti, polchelyek szerint sorrendbe rakja, a rendeléseknek pedig egy színt ad, hogy még könnyebb legyen a termék azonosítása. A polchelyek szerinti sorrendet a program megtervezi, és a felhasználónak csak annyit kell tennie, hogy követi a program útmutatását, és az egyes polchelyeknél a megadott termékeket a neki megfelelő rendelési csomagba elhelyezi. Mindezt az útvonaltervezést a program egy látványos, akár mobileszközről is könnyen kezelhető felületen biztosítja.

A komissiózási folyamatról készült bemutató videónkat megtekintheti erre a linkre kattintva.

A Raktárkezelő és Rendelésfeldolgozó program az OVIP Online Vállalatirányítási Rendszer integrált része

Az OVIP Vállalatirányítási rendszer a Raktárkezelő és Rendelésfeldolgozó program mellett tartalmaz még Beszerzéskezelő, Partnernyilvántartó, Munkanyilvántartó és Számlázó programokat is, ily módon az OVIP Rendszer a gazdasági élet szinte minden szereplőjének hasznos segítőtársa tud lenni, legyen ő kiskereskedő, szolgáltató, vagy éppen szervízet üzemeltető szakember.

Amennyiben Önök még nem használják az OVIP felhőalapú vállalatirányítási rendszerünket, és felkeltettük érdeklődésüket, nyugodtan keressenek bennünket elérhetőségeinken, és igény esetén természetesen ingyenes demófelületet is biztosítunk Önöknek.

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!