Az OVIP vállalatirányítási rendszer létrejötténél nem kisebb célt tűztünk ki magunk elé, minthogy megalkotjuk az ország leggyorsabban, legkényelmesebben használható vállalatirányítási rendszerét. Ügyfeleink visszajelzései folyamatosan erősítenek abban, hogy jó úton járunk, noha teljesen késznek sosem fogjuk mondani rendszerünket, hiszen mindig van új ötletünk, a fejlesztés és a fejlődés sosem fog megállni. És éppen ez adja az OVIP vállalatirányítási rendszer legnagyobb előnyét!
Lássuk a folyamatunkat, amellyel szoftverünk az ország legdinamikusabban fejlődő vállalatirányításai rendszerévé válhat:
Alaptézis: cégünk hitvallása, hogy nem szabad központi email cím, vagy telefonszám mögé bújni, és minden ügyfél jelzését értékesnek kell tekinteni.
Miért is? A válasz nagyon egyszerű: ha egy ügyfél jelzi nekünk, hogy milyen fejlesztést szeretne az OVIP-ban, és azt látjuk, hogy az másnak is hasznos lehet, akkor lefejlesztjük, és minden felhasználónk megkapja azt.
Mennyibe kerül ez az ügyfelünknek? A FEJLESZTÉS INGYENES.
Miért? Mert ezzel mindenki nyer! Az ügyfél megkapja a kért fejlesztést, a mi programunk erősebb lesz, a többi ügyfél pedig folyamatosan új fejlesztésekkel találkozik.
Hogyan működik ez a rendszer és miként tudja Ügyfelünk jelezni fejlesztési ötletét?
Online vállalatirányítási rendszerünk minden moduljában megtalálható a Support menüpontunk, amelyben könnyen és egyszerűen lehet Hibajelzést, Kérdést, vagy Ötletet is leadni. Mi pedig vállaljuk, hogy minden leadott jelzésre 1 munkanapon belül válaszolunk, így elősegítve a gördülékeny kommunikációt!
Az OVIP vállalatirányítási rendszer indítása óta a Support rendszerünkre és a beérkező jelzések feldolgozására is jelentős kapacitást terveztünk, mert hisszük, hogy megéri, hiszen a jó support alapja a hosszú távú kapcsolatnak.
Próbálja ki Ön is vállalatirányítási rendszerünket ingyenesen, és ha van egy jó ötlete, ossza meg velünk, mi meghallgatjuk! Ismerje meg moduljainkat, árainkat vagy kérje azonnal demóverziónkat és tájékoztatónkat elérhetőségeinken!
Vissza