OVIP vállalatirányítás raktározás számlázás hatékony technika

Biztos, hogy a legjobb technikákat és programokat alkalmazzák a vállalkozásában?

Ha megkérdezzük a vállalkozások vezetőit, hogy mennyire fontos a megfelelő technika egy vállalkozás életében, akkor szinte minden vezető azt fogja válaszolni, hogy nagyon fontos. Ennek ellenére sok esetben pont a saját vállalkozásukban nem helyeznek erre elég hangsúlyt.

 

Mi lehet az oka annak, hogy egy vállalkozás elhanyagolja a technikai újításokat?

Sok esetben a naprakész technikai ismeretek hiánya az az egyszerű oka annak, hogy egy vállalkozás nem a legújabb vagy a legmegfelelőbb technikákat alkalmazza. A mai rohamosan fejlődő világunkban gyakorlatilag napi szinten jelennek meg olyan újabb technikák és technológiák, amelyek hasznosak lehetnek számunkra. Ma már a legtöbb, ha nem a legtöbb hivatásnál elengedhetetlen az élethosszig tartó tanulás, valamint a folyamatos alkalmazkodás a folyamatosan változó körülményekhez. Ez nemcsak azt jelenti, hogy a vezetőknek és a döntéshozóknak kell naprakész tudással rendelkezniük a szakterületükön, de a beosztott munkavállalóknak is elengedhetetlen a folyamatos tanulás, akár szervezett képzések igénybevételével is.

Az kétségtelen, hogy a technikai újítások és a képzések költségesek. Akár újabb eszközök beszerzéséről van szó, akár a vállalkozás belső folyamatainak optimalizálásáról, vagy akár a belső vállalati képzés megszervezéséről, az mindig komoly költségekkel járhat, a megtérülés sokszor viszont nem azonnali. Ez is lehet az oka annak, hogy egyes vállalkozások vezetői halogatják a technikai újítások bevezetését, vagy akár teljesen le is mondanak róla egy időre. Ez azonban hosszú távon nagyon hátrányos lehet, mert a mai világban a versenytársakhoz képesti néhány évnyi lemaradás előbb-utóbb komoly piacvesztéshez vezethet.

 

Az egyik ilyen technikai újítás lehet az elavult programok cseréje naprakész és modern programokra.

A vállalkozások működésében nagyon nagy szerepet játszik az, hogy a felhasználók milyen programmal vagy programokkal dolgoznak. Előfordulhat, hogy több, egymástól különböző programmal dolgoznak, vagy éppen szinte minden adatot excel táblázatokban tárolnak. Ez a fajta működés nem hatékony, sok munkaidőt és költséget felemészt, és megfelelő zártságot és biztonságot sem nyújt az adatok számára.

Amennyiben szoftvercserén gondolkodnak, akkor javasoljuk, hogy fontolják meg az OVIP Vállalatirányítási rendszer megtekintését és tesztelését!

 

Miért hatékony az OVIP Vállalatirányítási Rendszer?

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer fejlesztése során alapvető szempontunk az, hogy mindig a legújabb, legmodernebb megoldásokat alkalmazzuk! Alapvető szempontunk a felhőalapúság, vagyis a program használatához nem szükséges más, csak egy eszköz, amelyen van egy böngésző. Lehet a rendszerhez csatlakozni asztali számítógéppel, laptoppal, tablettel és telefonnal is. Dolgozhatunk irodában, raktárban, otthoni munkavégzésben, de akár utazás közben is!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer sok programból, azaz modulból tevődik össze, de ezek egyetlen adatbázisból dolgoznak. Az OVIP rendszer legfontosabb moduljai a Raktárkezelő, a Számlázó, a Rendelésfeldolgozó és a Beszerzéskezelő programjaink. Mindegyiknél alapvető szempontunk a felület tisztasága és átláthatósága, a funkciók könnyű kezelhetősége és folyamatos automatizálása. Az OVIP rendszert folyamatosan fejlesztjük, évente több száz kisebb-nagyobb fejlesztés kerül bele a programba, és ezek többségét az ügyfelek kérésére alakítjuk ki. Úgy gondoljuk ugyanis, hogy az ügyfeleink tudják igazán, hogy mi a fontos nekik, emiatt minden fejlesztési kérést egyedileg megvizsgálunk.

 

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszer használatával a működési költségek jelentősen csökkenthetőek!

Az OVIP Vállalatirányítási Rendszerben nagyon sok folyamat eleve optimalizálva van, és nagyon sok automatizmus segíti a felhasználókat a mindennapi munkájuk során. Ilyen például az OVIP Beszerzési programja, amely képes arra, hogy a rendszerben már meglévő adatok alapján automatikusan kigenerálja azt a szállítói rendelést, amelyet a beszállítónknak szükséges leadni.

Az OVIP Rendelésfeldolgozó programjában ilyen funkciók például a tömeges számlázás, a tömeges címkenyomtatás egyes futárszolgálatok részére, valamint egyéb tömeges műveletek, amelyek segítségével a rendelések feldolgozása, termékek összeszedése felgyorsítható, hatékonyabbá tehető. Így a rendelések kiszolgálási folyamat felgyorsítható, a ráfordított munkaidő csökkenthető, azáltal költség is megtakarítható!

 

Az ügyfélszolgálatunkban alapvető fontosságúnak tartjuk a gyorsaságot és a korrektséget!

Ha egy ügyfelünknek bármely kérdése, észrevétele van akár a raktárkezelő, akár a számlázó, akár a rendelésfeldolgozó programokkal kapcsolatban, azt bármikor felteheti a support felületünkön! Minden megkeresésre válaszolunk, és törekszünk arra, hogy 1 munkanapon belül minden kérdés megválaszolva legyen!

 

Próbálja ki az OVIP Vállalatirányítási rendszert ingyen, mindenféle kötöttségek nélkül!

Az OVIP Vállalatirányítási rendszert egyre többen használják elégedetten az üzleti élet számos területéről. Mi úgy gondoljuk, hogy az ügyfeleinknek fejlődő és modern programot biztosítunk, amellyel a vállalkozási folyamataik optimalizálódnak, felgyorsulnak, és ezáltal hasznos munkaidőt és költséget spórolnak meg. Amennyiben Ön azon gondolkodik, hogy vállalkozásában technikai újításokat vezessen be, és érdeklődik az OVIP Vállalatirányítási Rendszerünk iránt, akkor nyugodtan keressen fel bennünket a Kapcsolat linkre kattintva! Minden érdeklődőnek ingyenesen tesztfelületet biztosítunk a program teljes funkcionalitásával, és javasoljuk is az érdeklődőknek az alapos tesztelést!

Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.

A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!

Vissza

Nézze meg csomagajánlatainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!