OVIP - Online vállalatirányítási rendszer hatékonyságra hangolva
OVIP – WooCommerce szinkron egyetlen közös rendszerben

OVIP – WooCommerce szinkron egyetlen közös rendszerben

A WooCommerce szinkron az OVIP-val nem csupán egy technikai kapcsolat: valós idejű, gördülékeny munkafolyamatot hoz létre a webáruházad és a raktárad között. Így minden rendelés, készlet és termékadat automatikusan frissül, Te pedig a vállalkozásod fejlesztésére koncentrálhatsz.

Rendelések gyorsabban, hiba nélkül

A webáruházban beérkező megrendelések azonnal megjelennek az OVIP rendszerében. Nincs több elmaradt rendelés vagy téves készletinformáció, így a feldolgozás villámgyors és pontos. Ez a sebesség közvetlenül a vevőid elégedettségét is növeli.

Hatékonyabb logisztika

AA szinkronizált készletadatok és a rendszer optimalizált folyamatainak köszönhetően kevesebb a felesleges mozgás a raktárban, a csomagolás és szállítás gyorsabb és átláthatóbb lesz. Minden rendeléssel kapcsolatban tudod, mi történik, és a hibalehetőségek minimalizálódnak.

Több idő a vállalkozásodra

Az automatizált folyamatok révén a webáruház és a raktár közötti adatforgalmat az OVIP kezeli helyetted. Több időd marad az új termékekre, marketingre vagy ügyfélkapcsolatokra, miközben a háttérben minden zökkenőmentesen működik.

Valós idejű döntéstámogatás

A pontos készletinformációk és friss adatok segítségével gyorsabban hozhatsz üzleti döntéseket, legyen szó készletfeltöltésről, akciótervezésről vagy készlethiány elkerüléséről. A WooCommerce szinkron az OVIP-pal így nem csak kényelmet, hanem versenyelőnyt is jelent.

Nézze meg csomagjainkat vagy kérje ingyenes tájékoztatónkat!

Tetszik az OVIP? Kérje egyből ingyenes próbaverziónkat!

Áraink Kapcsolat Kipróbálom!