OVIP Esszenciák – Új év, új fajta cégvezetés, új rendszerek
Érdeklődöm

Indítsa be az új évet és egyben vállalkozását is egy modern, kompakt, online vállalatirányítási rendszerrel! Ha úgy döntött, idén a fejlődést helyezi a középpontba, és cégét a legmodernebb eszközökkel fogja koordinálni, akkor ismerje meg az OVIP-ot és kezdje el a változtatást!

Mit tud az OVIP?
Az OVIP egy komplex online vállalatirányítási rendszer, amely magába foglalja a cégvezetéshez elengedhetetlen eszközöket és kiegészítőket, legyen Ön akár kereskedő, akár webáruház üzemeltető. Alappillérei a raktárkezelő és számlázó programunk, melyet olyan modulok egészítenek ki, mint a bolti program és rendelések modul, a kompakt irodai programok, köztük a feladatkezelő, a jegyzetek modul és a házipénztár, vagy éppen az ügyfélkezeléshez szükséges partnerek modul. A speciális ágazatok képviselőink pedig olyan egyedi funkciókat ellátó modulokat fejlesztettünk, mint a kölcsönző program, a munkanyilvántartó, értékesítési és gyártó program.

Kiknek szól az OVIP?
Szinte mindenkinek. Ahogy alapcsomagjainknál is látszik, három alapvető célcsoportnak szolgál megoldásként az OVIP: a szolgáltatóknak, a kereskedőknek és a webshop üzemeltetőknek. Mindhárom csomagajánlat kidolgozásnál figyelembe vettük a célközönségre jellemző munkametódusokat és eszközöket, így azok a modulok kerültek bele, amelyek a leginkább segítik a munkájukat és hatékonyságukat. Szolgáltatóknál a számlázó és irodai programok, kereskedőknél a raktárkezelő program és rendelések modul, webshop üzemeltetőknél a szinkronizálási szolgáltatásunk és a készletkezelést támogató modulok kerültek a fókuszba. Ezeken felül a speciális kiegészítő moduljaink kimondottan a gyártók, kivitelezők és szervizesek, valamint kölcsönzők munkáját tudják maradéktalanul segíteni.

Miért az OVIP?

  • Mert a Magyarországon elterjedt ERP rendszerek többségével ellentétben mi nem offline, telepített programot kínálunk, hanem a legújabb trendek szerinti, felhő alapú szoftvert, amely nemcsak nagyobb biztonságot, hanem online elérhetősége miatt határtalanságot is biztosít. Rendszerünket bárhonnan, bármikor elérheti.
  • Mert online vállalatirányítási rendszerünket kis- és középvállalkozók számára is elérhető, kedvezményes havi díjas konstrukciókban kínáljuk, így nem fogja egyszeri, magas költséggel terhelni pénztárcáját a beszerzése.
  • Mert rendszerünket nem egyszer adjuk el, és hagyjuk vele magára a tapasztalás útján, hanem a bevezetéstől kezdve, a mindennapi használatig folyamatos támogatást biztosítunk. Online support szolgáltatásunkkal segítünk Ügyfeleinknek, hogy megismerjék és megtanulják kezelni a programot, feltehessék kérdéseiket, és fejlesztési ötletekkel szolgáljanak számunkra, hogy vállalatirányítási rendszerünket még jobbá formálhassuk.
  • Mert az OVIP a világ egyik legbiztonságosabb szerverén, a Google szerveren található.

 

További érvekre van szüksége, hogy miért éppen az OVIP online vállalatirányítási rendszerrel vágjon neki az új évnek? Nézzen szét moduljaink között, olvassa el azok részletes funkciólistáit, vagy merüljön el összefoglaló cikkeinkben, és tekintse meg árainkat!
Alapozza döntését a tényekre, és ha készen áll új fejezetet nyitni vállalkozásában, keressen minket elérhetőségeinken!

Vissza