A kereskedelemben gyakran előforduló bizonylat a szállítólevél, amelynek a kiállítása történhet kézzel is, de történhet számítógépes programmal is. Természetesen az OVIP Vállalatirányítási Rendszerrel is könnyedén lehet szállítólevelet kiállítani és kezelni, de az alapfunkciókon túl még sok hasznos fejlesztés segíti elő a szállítólevelek hatékony kezelését az OVIP-ban!
A szállítólevél egy olyan bizonylat, amely különféle termékek, áruk, alapanyagok szállítását igazolja. A szállítás során ezzel a bizonylattal lehet igazolni a szállítás tényét, valamint a szállított termékek eredetét, a szállítás után pedig ezen a bizonylaton lehet rögzíteni az áru átadását és átvételét. A szállítólevél ezek után a teljesítés igazolásául szolgál. Az, hogy pontosan mi a szállítólevél, és hogy mire használható, arról már egy korábbi cikkünkben részletesebben is írtunk.
Az OVIP Rendszer Számlázó programjából természetesen kézzel is kiállítható egy szállítólevél könnyedén és gyorsan, de a rendszernek erősségét az adja meg, hogy a rendszer egyes programjai, azaz moduljai szoros egységben működnek együtt. Ennek megfelelően, a teljesség igénye nélkül szállítólevél kiállítható az alábbi módokon is:
A gyakorlatban a szállítólevelek többségét a felhasználók nem kézzel rögzítik fel, hanem az OVIP Rendszerben meglévő hatékony funkciók segítségével automatikusan állítják ki a rendszerben már meglévő adatok alapján.
Nagyos sok mindenre! Lehet belőle adatok másolásával egy újabb bizonylatot kiállítani, ha az új bizonylat nagyon hasonlít egy már meglévő bizonylatra, lehet szállítóleveleket összevonni is, valamint egy szállítólevélből közvetlenül számla is kiállítható.
Abban az esetben, ha a felek előzetesen megállapodtak az időszakos elszámolásról, akkor nincs más teendő, csak annyi, hogy az adott időszakban szállítóleveleken rögzítik az értékesített termékeket, árukat. Az időszak lezárultával pedig csak ki kell jelölni az időszaki szállítóleveleket, és néhány gombnyomással elkészíthető a gyűjtőszámla is!
Természetesen az OVIP Rendszerben a fentieken túl még nagyos sok hasznos funkció található. Az OVIP Rendszer Raktárkezelő, Számlázó, Rendelésfeldolgozó és Beszerzéskezelő programok a kereskedők és a webshop üzemeltetők számára nyújtanak hatékony megoldásokat, míg a Munkanyilvántartó program a szolgáltatásokat nyújtók, például a szervizesek és az egyéb kivitelezők számára lehet nagyon hasznos segítőtárs.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, akkor jelezze ezt a kapcsolati felületünkön, és szívesen bemutatjuk a programot, valamint ingyenes tesztfelületet biztosítunk a program teljes funkcionalitásával!
Kapcsolati oldalra ezen a linken egyszerűen át tud lépni.
A továbbiakban is jó munkát kívánunk minden Kedves Látogató részére!
Vissza